Om jag startar hojjen, låter den gå på tomgång och kopplar ur så dör den direkt när jag lägger i en växel. Om jag däremot startar hojjen, kopplar ur och varvar till en gång och sedan lägger i växel så är det inga problem. Samma händer om jag åkt en sväng, varvar jag inte till en gång innan jag lägger i växel från neutral så dör den.
Om jag kommer och åker och kopplar ur så fortsätter den att driva sakta framåt tills att jag varvar till, varvar jag till så kopplar den ur riktigt. Lite sådär att man får bromsa fast den och varva till en gång när man skall stanna.
Dragläget är minimalt gentemot tidigare hojjar jag ägt/kört. Vill mer påstå att den är som en sinterlamell i en bil. Typ av och på, inget där emellan.
Om jag kommer och åker och kopplar ur så fortsätter den att driva sakta framåt tills att jag varvar till, varvar jag till så kopplar den ur riktigt. Lite sådär att man får bromsa fast den och varva till en gång när man skall stanna.
Dragläget är minimalt gentemot tidigare hojjar jag ägt/kört. Vill mer påstå att den är som en sinterlamell i en bil. Typ av och på, inget där emellan.