kopplingskorg ?

lasse kongo

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
honda cbr600, suzuki dr350,denper 650, k140cc
Kan inte nått om gasgas men om kopplingskorgen är lös??? Låter inte så bra. Ring någon verkstad el dyl o hör dig för först.

Kan inte nått om gasgas men om kopplingskorgen är lös??? Låter inte så bra. Ring någon verkstad el dyl o hör dig för först.

ringde runt lite var inget standard fel som säljaren sa... och kostade mycket mycket pengar med en ny korg

åker och tittar på suzukin i morgon i stället :tummenupp

En ny orginalkorg kostar massor men som tur är så finns där aftermarket korgtillverkare som gör utbytes för ett facilt pris. Korg kostar 1500-2000 och kan lätt monteras själv.

Suzukin är inte ett alternativ om du skall köra enduro mer seriöst än att leka i en grusgrop ibland. Satsa på GASGASen och riv ner kopplingen och kolla om dte inte bara räcker med en omnitning av korgen.

Last edited:
ringde runt lite var inget standard fel som säljaren sa... och kostade mycket mycket pengar med en ny korg

åker och tittar på suzukin i morgon i stället :tummenupp

Jag hade riktat in mig på GasGasen och få ordning på den. Den har bra fjädringskomponenter och är flera år yngre. Suzukin ser ju för tråkig ut.
Försök få lyfta på kopplingskåpan och kolla.

En ny orginalkorg kostar massor men som tur är så finns där aftermarket korgtillverkare som gör utbytes för ett facilt pris. Korg kostar 1500-2000 och kan lätt monteras själv.

Suzukin är inte ett alternativ om du skall köra enduro mer seriöst än att leka i en grusgrop ibland. Satsa på GASGASen och riv ner kopplingen och kolla om dte inte bara räcker med en omnitning av korgen.

gasgas försäljaren sa att det fanns ett dåligt utbud med aftermarket grejjer till dom äldre gasgas... dock ett hav till dom nya

mina ambitioner är inte så höga prova på om det är roligt, och då vill jag inte börja karriären med att plöjja ner massa cash i hojjen

gasgas försäljaren sa att det fanns ett dåligt utbud med aftermarket grejjer till dom äldre gasgas... dock ett hav till dom nya

mina ambitioner är inte så höga prova på om det är roligt, och då vill jag inte börja karriären med att plöjja ner massa cash i hojjen

Där finns grejer till en 99 så det räcker och blir över. Köper man en hoj för 10-15kkr blir där alltid en del pengar att plöja ned och jag tror knappast att där skulle vara mindre i Suzukin.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt