Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
KillerB skrev:(kopplingskorgen)Vad kostar det att fixa i ordning på en 929:a? Är det nåt man kan göra själv?
Får ett rasslande ljud på tomgång.. låter lite som om växeln vill i. Försvinner när jag drar in kopplingen. Tog bara för givet att det var korgen.. har kanske fel?Långa farbron skrev:Vad är det som är fel på den ?
KillerB skrev:Får ett rasslande ljud på tomgång.. låter lite som om växeln vill i. Försvinner när jag drar in kopplingen. Tog bara för givet att det var korgen.. har kanske fel?
Det är ju inget jätterassel... hör det bara när jag inte har hjälmen på. Men det är fortfarande störande. Är helt allergisk mot rasslande ljud. Får väl kolla på det i höst.Långa farbron skrev:Säkert korgen som rasslar lite + lite drev.
Låter det mycket ta ner och kolla så det inte är något glapp eller trasiga lammeler osv.
Annars är lite rassel normalt när man står på tomgång.
KillerB skrev:Det är ju inget jätterassel... hör det bara när jag inte har hjälmen på. Men det är fortfarande störande. Är helt allergisk mot rasslande ljud. Får väl kolla på det i höst.
KillerB skrev:1537776(kopplingskorgen)Vad kostar det att fixa i ordning på en 929:a? Är det nåt man kan göra själv?
fireblade929 skrev:2200757Jag hörde att man måste ta ned hela motorn för att göra det, stämmer verkkligen det? har själv samma problem
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |