Kopplingshantag till CBR 929 00 Köpes SNARAST!!!

i

Mr K skrev:
Efter min marksyning idag så behöver jag genast ett kopplingshantag till
min CBR 929 00. Ring mig omgående på 070-5206481 så hämtar jag
imorron.

/Johan
Hur många gånger ska jag säga det :huvet

Försök dej inte på att trixa när inte övningsläraren är med :fatta! :fatta!

Nu ser du hur det gick din buse :fatta! :fatta!

Busfrö skrev:
Hur många gånger ska jag säga det :huvet

Försök dej inte på att trixa när inte övningsläraren är med :fatta! :fatta!

Nu ser du hur det gick din buse :fatta! :fatta!
Muhahahahaha ......
Jag e inte så tuff att jag trixxar i en dold högersväng med singel över hela vägen .....

Kroppen OK?
Hoppas det endast var handtaget som strukit med :tummenupp
Otäckt om någon med flit lagt ut skräpet :mad: :mad:

Radical kvastning

Mr K skrev:
Muhahahahaha ......
Jag e inte så tuff att jag trixxar i en dold högersväng med singel över hela vägen .....

Hädan efter på gasen blir det radical kvastning i varenda böj o vips! har vi "fina" vägar.
Så nästa gas är det piasava kvast (vet e fasen hur sån kvast stavas) som gäller för var o en,det kommer bli jäkligt skoj när vi parkerar en hel bunte hojar o tar fram våra kvastar o kör radical kvastning race i böjarna.
Vad sägs om det?
Annars kanske nån som är sugen på att göra om sin hoj till sopmaskin o vara föråkare?.

Robz skrev:
Kroppen OK?
Hoppas det endast var handtaget som strukit med :tummenupp
Otäckt om någon med flit lagt ut skräpet :mad: :mad:

Varit grus i den kurvan de senaste åren...
Brukar fungera bättre från andra hållet! Från detta hållet som vi körde nu så har många haft släpp.
Tack till Mr K som körde före och höll ner tempot så jag slapp krascha, men trist för dig! Tur du inte fick möte. Undrar vad de i Volvon tänkte....

Johan ,har du kollat upp kurvan igen elr snackat med vägverket..? Det e fan sanslöst att en kurva får se ut på det viset!!
För egen del har jag lagat så gott det går,men det jag behöver nu är färgnummret till min blå retta-98. Någon som kan hjälpa till med det?

Von Vettet skrev:
färgnummret till min blå retta-98. Någon som kan hjälpa till med det?

Står under Bak kutsen, har jag för mig. Du kan annars titta i Manualen, där står var du finner färgkoden.

Ciao

Von Vettet skrev:
Johan ,har du kollat upp kurvan igen elr snackat med vägverket..? Det e fan sanslöst att en kurva får se ut på det viset!!
För egen del har jag lagat så gott det går,men det jag behöver nu är färgnummret till min blå retta-98. Någon som kan hjälpa till med det?

Du kan glömma att få tag på färgnummer till en Yamaha, den lämnas inte ut!
Det du kan göra att få någon lackerare att bryta den så gott det går men det blir inte 100%. Lacken är dessutom är tvåskiktad med silver som bas vilket tydligen gör den svårare att få det bra (enligt de uppgifter som jag fick när jag vill lacka min förra retta).

Von Vettet skrev:
jag har ringt vägverket i fredags och "anmält" gruset. Jag tänkte ta en runda ut ikväll eller imorron.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT