Vaddå "dyker upp snart", är jag SÅ jämra förutsägbar! ;-)
Först och främst, hade du inte tänkt lägga ned några pengar på att uppgradera till en gsxr-koppling... sluta kör med syntetolja och installera Barnett-fjädrar. Kör endast på Castrol GP20W50 eller Unocal's 76 20W50 olja.
Banditens originalkoppling är ett dåligt skämt. Men, med Barnett-fjädrar och olja som kopplingen blir glad av - då klarar den upp till 220 hästar på bakhjulet.
Kolla så att du inte har kört sönder kopplingen, dvs kolla så att dina lameller är raka. Att ståplamellerna är blånerade gör ingenting, huvudsaken dom inte har slagit sig.
Notera, när du skruvar i kopplingen... kasta bort de tre små M3-skruvarna. De gör ingen som helst nytta där, förrut hos Suzuki vid fabriksmonteringen då det går lite fortare för Suzuki att montera lamellpaketet.
<edit>Sök på GOOGLE efter "Suzuki Bandit FAQ", där finns det bra och matnyttig info om Banditen</edit>