kopplings hantaget vid slangen läcker

nisse

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
speed3 husaberg fs 650 honda cbr 600 triumph legend
vid muttern i kopplings handtaget läcker olja ut vad gör man åt dr e de en oring eller packning

nisse skrev:
2069205 vid muttern i kopplings handtaget läcker olja ut vad gör man åt dr e de en oring eller packning

jag bytte hela "kolven" och packningen som sitter innuti handtaget, det gjorde susen men det kostade mer än jag trodde. kommer dock inte ihåg hur mycket det kittet kostade.
/mvh erik

tyson skrev:
2069933 jag bytte hela "kolven" och packningen som sitter innuti handtaget, det gjorde susen men det kostade mer än jag trodde. kommer dock inte ihåg hur mycket det kittet kostade.
/mvh erik

Hela kittet med huvudcylinder, kopplingsreglage, dekompreglage, skruvar m.m kosar 2300 enligt karlströms motor.

erik skrev:
2069952 Hela kittet med huvudcylinder, kopplingsreglage, dekompreglage, skruvar m.m kosar 2300 enligt karlströms motor.

okej, formulerade mig väl lite dåligt, jag köpte "innanmätet", tror det kallades renoveringskit, det ingick kolv+packning, fjäder, plastbricka, låsring och ett tätningsgummi.
/erik

tyson skrev:
2070350 okej, formulerade mig väl lite dåligt, jag köpte "innanmätet", tror det kallades renoveringskit, det ingick kolv+packning, fjäder, plastbricka, låsring och ett tätningsgummi.
/erik

Nejdå, jag förstod att du inte köpt hela kittet. Dock hittade jag inget art.nr. för detta såg jag kollade vad allt skulle kosta.

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back