Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Läcker det ut olja? Borde det inte vara bromsvätska?nisse skrev:2069205vid muttern i kopplings handtaget läcker olja ut vad gör man åt dr e de en oring eller packning

nisse skrev:2069205vid muttern i kopplings handtaget läcker olja ut vad gör man åt dr e de en oring eller packning
tyson skrev:2069933jag bytte hela "kolven" och packningen som sitter innuti handtaget, det gjorde susen men det kostade mer än jag trodde. kommer dock inte ihåg hur mycket det kittet kostade.
/mvh erik
Inte till Magura hydraulkoppling.Hoztic skrev:2069828Läcker det ut olja? Borde det inte vara bromsvätska?![]()

erik skrev:2069952Hela kittet med huvudcylinder, kopplingsreglage, dekompreglage, skruvar m.m kosar 2300 enligt karlströms motor.
tyson skrev:2070350okej, formulerade mig väl lite dåligt, jag köpte "innanmätet", tror det kallades renoveringskit, det ingick kolv+packning, fjäder, plastbricka, låsring och ett tätningsgummi.
/erik
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!