Ducce Micke
Ny medlem
Hej!
Jag har en Zx-12r-00 som har börjat gå konstigt i veckan. När man ligger i 1-2 växel i låg hastighet typ mellan 20-60 så hörs ett klonkande ljud och man känner vibrationer i fotpinnar och handtag ganska rejält dessa vibrationer slutar ej utan är konstant oavsett hastighet, Har ej varit så innan. Hörs inget i dom andra växlarna kan detta fenomen vara kopplingsrelaterat ser även att det läcker lite olja vid kopplingsarmen nere vid motorn.
Mvh
Mickeninja
Jag har en Zx-12r-00 som har börjat gå konstigt i veckan. När man ligger i 1-2 växel i låg hastighet typ mellan 20-60 så hörs ett klonkande ljud och man känner vibrationer i fotpinnar och handtag ganska rejält dessa vibrationer slutar ej utan är konstant oavsett hastighet, Har ej varit så innan. Hörs inget i dom andra växlarna kan detta fenomen vara kopplingsrelaterat ser även att det läcker lite olja vid kopplingsarmen nere vid motorn.
Mvh
Mickeninja