Kopplingen på rs?

Nisse Järnet skrev:
Åk och testa och kolla? Ta loss kopplingskåpan.

Har tänkt på det men tror inte det. När jag tar av kåan sliter bort kopplingskåpan och typ hittar felet och ser att det är billigt att fixa så sägger väll försäljarn, Ja tack där unge man, men jag har ändrat mig vill ha 35000kr för den.

Följer du med? :bow

Re: ...

sunkan skrev:
så lågt kan jag inte sjunka... kan möjligtvis sänka priset till 36500 i fall du är den rätta köparen!

Sunkan jag pratar inte om dig....Eller blir helt förvirrad nu :confused: ...Jag snackar om Aprilian på Blocket med kopplings haveri och du verkar snacka om din motorcykel eller nåt. :hej

Darre skrev:
Har tänkt på det men tror inte det. När jag tar av kåan sliter bort kopplingskåpan och typ hittar felet och ser att det är billigt att fixa så sägger väll försäljarn, Ja tack där unge man, men jag har ändrat mig vill ha 35000kr för den.

Varför ska du säga att du hittat felet överhuvudtaget? Om du ska säga ngt om felet säg att de blir dyrt att laga :)

peak skrev:
Darre skrev:

Varför ska du säga att du hittat felet överhuvudtaget? Om du ska säga ngt om felet säg att de blir dyrt att laga :)

nej jag vet..men han kanske ser när jag håller på...

*/ ?>
Nyheter
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Back