Naurin
Humlefärgad? Den är race-gul!
Tja!
Var ute och åkte med en polare igår. Efter ett tag så låter jag honom testa min gixxer medans jag kör hans thundercat. Sagt och gjort, vi byter hoj och han drar iväg som ett skott (naturligtvis med den hojjen
) och jag gasar på för att inte hamna för långt efter.
Ligger på 8-9krpm på ettan eller tvåan och ska växla, och då händer det. Det rycker till lite i kopplingen och plötsligt så är kopplingshandtaget helt lealöst och fungerar inte alls. nästan inget motstånd alls när man drar in handtaget, förutom då det nästan är helt indraget och det istället blir helt stumt.
Så vad kan ha hänt? Nån fjäder i kopplingen som gett upp? Svårt att fixa själv? Kan nämna att hojjen redan har tid för 2400mila servicen på måndag.
Var ute och åkte med en polare igår. Efter ett tag så låter jag honom testa min gixxer medans jag kör hans thundercat. Sagt och gjort, vi byter hoj och han drar iväg som ett skott (naturligtvis med den hojjen
) och jag gasar på för att inte hamna för långt efter.Ligger på 8-9krpm på ettan eller tvåan och ska växla, och då händer det. Det rycker till lite i kopplingen och plötsligt så är kopplingshandtaget helt lealöst och fungerar inte alls. nästan inget motstånd alls när man drar in handtaget, förutom då det nästan är helt indraget och det istället blir helt stumt.
Så vad kan ha hänt? Nån fjäder i kopplingen som gett upp? Svårt att fixa själv? Kan nämna att hojjen redan har tid för 2400mila servicen på måndag.