När jag skruvade upp kåpan till kopplingen så såg jag till min stora fövåning att central bulten hade skruvats upp sig lite så en lamel skiva hade hoppat ur spår,så d var det som skrapade när jag kopplade men fungerade ett tag om jag pumpade lite först typ i 2 mil sen hade jag pumat ut cylidern,d var d som gjorde att det blev helt stumt och självklart att jag inte fick ur växen. När jag sen skulle skruva tillbaka allting så blev kopplingshantaget endå helt stumt efter några tryck (fan) vad är d nudårå, öppnade luftskruven släppte på trycket drog åt och prova 2 tryck sen helt stumt va fa...
Men p.g.a av min egen dumhet (pinsamt) så jag tänkte inte på att tryckcylindern måste in en bit i huset,och sen ska tryckpinnen tryckas in med tryckplattan från andra sidan med fjädrar å tillbehör, inte som jag först gjorde (stressad) jäms med, så då självklart så trykte ju cylindern rakt in i gotset i stället,(trött jag blir
) Men TACK för hjälp och olika förslag.... KÖR FÖRSIKTIGT
Men p.g.a av min egen dumhet (pinsamt) så jag tänkte inte på att tryckcylindern måste in en bit i huset,och sen ska tryckpinnen tryckas in med tryckplattan från andra sidan med fjädrar å tillbehör, inte som jag först gjorde (stressad) jäms med, så då självklart så trykte ju cylindern rakt in i gotset i stället,(trött jag blir
) Men TACK för hjälp och olika förslag.... KÖR FÖRSIKTIGT