var ute och bruma lite.efter ett kort uppehål när jag skulle vidare så märkte jag att kopplings hantage förlorade tryck.jag var tvungen att pumpa upp d hela tiden och till slut gick inte d heller... tittade närmare på d idag,och när hojen bara står så känns d ok,men när jag startar och försöker få i en växel så går d inte,jag hör när jag trycker in hantaget att d typ inte vill frigöra kuggen riktigt och känner att d typ slår till baka när jag släper upp.jag provade å lufta lite,öppnade å kännde lite på pinnen som trycker ut kopplingen,men d känns som d ska.... behöver kannse riva hela kopplingen !!
när d någon som har en susning om vad d kan beropå.. jä....tacksam för.
tack på förhand/ zx7r - 97
när d någon som har en susning om vad d kan beropå.. jä....tacksam för.
tack på förhand/ zx7r - 97