Koppla upp på bakhjulet.

Långa farbron skrev:
Som vanligt vill jag höja mitt varnade finger för att lyfta på högre växlar.

Hojen segar lite och sen kommer alltihop på en gång..be ware!!

Exakt, kan bara hålla med.. Man försöker ett par ggr, hojen orkar inte riktigt upp så man kan hålla kvar, man testar o tar i ännu mer och då kommer det som en blixt från klar himmel.. Hjärtat i halsgropen när man preciis nästan slår över i 130 blås.. Usch
 
För att fortsätta på tråden.

När man gasar upp den på bakan så känns det lungt och kontrollerat till ett visst läge. Därefter stiger den jäkligt snabbt. Antar att balanspunkten ligger uppe i det obehagliga området.

Hur långt upp kan man gå utan att slå över ... svårt att förklara men jag tror ni förstår vilket läge jag pratar om ... ?
 
eisbaer skrev:
Av/på utan ryck eller nått på trean? Jorå visst.


Jag talar för mig, vet inte hur mkt du måste jobba för att få upp din 660..




/R
 
Last edited:
Då kommer ju frågan direkt om du inte har

a) 6 växlar istället för 5, därav en mycket lägre utväxling på 4an
b) Vad är den drevad till för teoretisk toppfart? Lägre än en 625/640/660 skulle jag tro...


japp 6växlar hät...Men drevningen är org, hmm 16, 38 tror jag...



///micke
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

Back
Top