Koppla plasman till Datorn?

Exup

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
Aprilia Rsv 1000R FACTORY-08
Jag har kopplat in min plasma på Datorn,allting är perfekt,förutom när man ska skifta skärm.Det måste finnas ett smidigare sätt att byta än att gå in i settings å ändra primär/sekunder skärm på.Att ändra till att jag ska sitta vid plasman å surfa är baggis,men ändra tebax är värre,då en ruta kommer upp i den ena skärmen å en annan i den andra(mkt spring fram å tebax,det funkar ju men ialf).Jag har ett Geforce 7800gtx 256mb grafikkort,och mina skärmar är båda kopplade via Dvi.Hur gör ni?? :confused:

Exup skrev:
Jag har kopplat in min plasma på Datorn,allting är perfekt,förutom när man ska skifta skärm.Det måste finnas ett smidigare sätt att byta än att gå in i settings å ändra primär/sekunder skärm på.Att ändra till att jag ska sitta vid plasman å surfa är baggis,men ändra tebax är värre,då en ruta kommer upp i den ena skärmen å en annan i den andra(mkt spring fram å tebax,det funkar ju men ialf).Jag har ett Geforce 7800gtx 256mb grafikkort,och mina skärmar är båda kopplade via Dvi.Hur gör ni?? :confused:

Testa TvTool.. Funkar rätt bra ibland..
Testa, annars är nog att springa ditt enda alternativ :)

Nvidia har något program som du installerar med drivrutinerna för kortet där du kan koppla snabbtangenter till kloning av skrivbordet. Om jag inte missminner mig...

Tror man kag göra det med Tv-tool med faktiskt, men är inte riktigt säker..

morlock skrev:
Nvidia har något program som du installerar med drivrutinerna för kortet där du kan koppla snabbtangenter till kloning av skrivbordet. Om jag inte missminner mig...
Jo det måste va nview som följer med Nvidia Geforce,asså jag har det redan men jag begriper inget :confused:

Jax skrev:
Tror man kag göra det med Tv-tool med faktiskt, men är inte riktigt säker..
Ska checka

Det som finns i drivarna heter "Nview", det gör det möjligt att föra över bilden till TV´n. Gå in på drivrutinen via bildskärmsinställningarna så ska den fliken finnas där.

Back