Koppla in annan tuta?

Ska testa med väl utvald besiktningsman. Hoppas det hjälper att komma finklädd. ;)

Jag har aldrig varit med om att parkeringsljuset testats, så den biten kan du nog släppa helt. Om du tycker att det är besvärligt med fordonsel så är det klart värt att testa om de släpper igenom dig med en bolltuta, det är inte alltid de bryr sig om det där med helfordonsgodkännande.

Jag har aldrig varit med om att parkeringsljuset testats, så den biten kan du nog släppa helt. Om du tycker att det är besvärligt med fordonsel så är det klart värt att testa om de släpper igenom dig med en bolltuta, det är inte alltid de bryr sig om det där med helfordonsgodkännande.

Ja, jag är livrädd för all sorts el. Får ha någon att hjälpa mig med att koppla in tutan. Har skaffat grejer till det åtminstone.

En lite lustig sidonotering vad gäller bolltuta. Så har jag för mig att alla BRP snöskotrar (Ski-Doo & Lynx) levereras med bolltuta faktiskt. Men de flesta ÅF slänger dessa innan dom ens lämnar över till ägaren då rätt få vill ha den kvar.
Det är väl nån registreringsgrej. Nu besiktigas ju inte snöskotrar dock.

a98ca1493c03e86fc20d417882d3bf8e.jpg

Gött att köra gammelhoj!

Haha ja Tim, såg bilden på fb! Awsome! Älskar din rosa lilla tuta! :rofl

Wohooo, annan tuta inkopplad, och funkar! Hoppas bes-man gillar den! :tungan
Parkeringsljus funkar också.
Dock är höger backspegel utan glas på innersta delen. Bryr de sig om det? Man ser ju ändå inget annat än sina egna armbågar i speglarna....

Det räcker med en backspegel.

Så har du en utan glas kan du lika gärna skruva bort den.

Wohooo, annan tuta inkopplad, och funkar! Hoppas bes-man gillar den! :tungan
Parkeringsljus funkar också.
Dock är höger backspegel utan glas på innersta delen. Bryr de sig om det? Man ser ju ändå inget annat än sina egna armbågar i speglarna....

Det räcker med en backspegel.

Så har du en utan glas kan du lika gärna skruva bort den.

Stämmer att det räcker med en spegel, som Monno säger. Däremot har jag för mig att alla speglar som sitter monterade måste vara hela, så du kan få nerslag om du inte plockar bort den trasiga.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT