Zard
Ny medlem
- Gick med
- 6 Feb 2008
- Ort
- Stockholm
- Hoj
- fd Triumph Thruxton, fd Triumph Street Triple, fd Suzuki GSX600
Håller på och bygger om från dubbelframljus till en singellykta , men när jag kopplar om så lyser helljuset hela tiden och när jag slår på helljuset går det ner som på halvljus men hela tidsen lyser indikatorn för helljuset... vad kan det vara ???