Hade tänkt dra iväg på en längre tur på semestern, neråt Tyskland och Nederländerna och då hade det ju varit gött att ha 12V till GPS:en. Hur göra? Dra sladdar raka vägen till batteriet eller koppla på nån annanstans? Vill ju inte att elsystemet ska brinna i nånstans i das Vaterland.. Hur har ni andra gjort?
Ska bara vara en temporär lösning då det inte känns så rejsing att ha en fet kontakt vid styret/ramen eller vart det nu blir
Ska bara vara en temporär lösning då det inte känns så rejsing att ha en fet kontakt vid styret/ramen eller vart det nu blir