Kontorskrig

Jag screenshottade polarens skrivbord med ikoner och allt, sen la jag den som skrivbordsbakgrund, och lade alla skrivbordssymboler i en väl gömd mapp på skrivbordet. Hans reaktion när inget gick o klicka på var guld, men i sin ilska hade han kommit åt och deletat mappen, där ordrar osv var placerade, och det lade sig inte i papperskorgen då han har ställt in att det skall deletas direkt, så det pranket var ju kul tills jag fick stå till svars för mitt skit.

En gång kom jag till jobbet, då hade han tejpat fast tangentbord, mus, tejphållare, pärmar, papper, häftapparat osv osv på min monitor, och satt på en fet lapp på framsidan "Ergonomic usage" eller nåt skit. Askul o stå där i 20 min o pilla bort tejprester...

Kay skrev:
Jag screenshottade polarens skrivbord med ikoner och allt, sen la jag den som skrivbordsbakgrund, och lade alla skrivbordssymboler i en väl gömd mapp på skrivbordet.
Klassiker. Fruktansvärt rolig! :)

Synd att det blev lite fel bara ;)

Ka11e skrev:
Än så länge drar jag dom mest till bingen min... men visst.. min biologiska klocka har satt igång.. och snart är det väll dags att hitta en livskamrat som det så vackert heter.. har du några tips om hur man INTE ska göra? Du verkar ju vara experten :7peta

:rolleyes: vad då nu fattar jag inte har jag gått å blive expert på något utan å märka det :va Tell me what it is :)

Koppla ur sprintler systemet på hans rum, sen tänder du på huset...
Sen så kommer bara hans rum vara helt förstört :tomten
:banana

En lite smårolig sak är att se till att det finns störande ljud.

Bäst är det om det någonstans i rummet står en låda eller liknande. Skrivborsdlådor är utmärkta...

Sedan tar man en lämplig burk, ganska hög, och fyller med vanliga gula ärtor, sådan som man köper torkade i påse, och fyller burken så mycket man kan utan att det rinner över. Denna ställs sedan i lådan och sedan häller man på varmt vatten.

Effekten blir då att ärtorna sväller och börjar flöda över efter en stund... och det blir då ett visst, mycket irriterande ljud... man kan leta ihjäl sig efter det ljudet.

---
Nummer två är att köpa ett födelsedagskort, ett sådan där med ljud i, och sätta på dörren på ett sådant sätt att den börjar spela när dörren stängs...

Tro mig... när man då stänger dörren för att man vill vara ifred och det mycket irriterande ljudet av en jullåt börjar spela... behöver jag säga att fler är bättre?

---
Mera ljud... En liten radio, batteridriven, som göms på lämpligt ställe och som spelar P2...
---
Till sist en klassiker...

Se om du kan hitta en viktig rapport, faktura, utlägg eller liknande... Ta kopior på dessa... Strimla kopiorna i dokumentförstöraren... lägg tillbaka strimlet på samma ställe som du hittade dokumentet... Glöm inte att spara originalet på ett säkert ställe.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon