Kontaktannons

peuter

nyfiken som bara den
Gick med
18 Jun 2003
Hoj
Yamaha fazer 600
Har satt ut en kontaktannons som kommer ut i DN på lördag.... kam det vara ngt? den som lyckas hitta annonsen och klipper in den här bjuder jag på en grogg/drink nästa pubkväll....;))

hmmm rätt så kul faktist.... annonsen har kommit ut på nätet redan men först på lördag finns den att läsa i tidningen men redan så har en tjej ringt... det går att ringa direkt till mig via en växel som DN har... såååå kul detta tror jag kan bli bra.....

haha, fan va najs!!!

Du skerv att du körde båge i annonsen hoppas vi på va??

:rock

Berätta hur det går!!!!!

hållundan skrev:
haha, fan va najs!!!

Du skerv att du körde båge i annonsen hoppas vi på va??

:rock

Berätta hur det går!!!!!

japp det kommer rapport lite då och då hur det går.... ne sa ju inte att jag har hoj men det kommer som en glad överraskning när vi pratas vid....

Ölen är min.......................... :D :D

138706LYSSNA
Ren, trevlig, frisk,seriös kille 25 år. Söker en kramgod, kärleksfull, frisk, korthårig, vit, seriös, trevlig äldre man, 50-70 år, (utan skägg o mustasch) i Sthlm som en god äldre vän.
Svara med:Telefon

Nå hade jag rätt??????

Manne skrev:
Ölen är min.......................... :D :D

138706LYSSNA
Ren, trevlig, frisk,seriös kille 25 år. Söker en kramgod, kärleksfull, frisk, korthårig, vit, seriös, trevlig äldre man, 50-70 år, (utan skägg o mustasch) i Sthlm som en god äldre vän.

Nå hade jag rätt??????

*ASG* fan ta dig men skulle nog kunna tänka mig en öl bara för det komiska klippet... men neeeee inte min annons

139996LYSSNA
Önskar en kvinnlig sambo, ca 80 år, till min vackra lägenhet i Stockholm.

Mattias skrev:
139996LYSSNA
Önskar en kvinnlig sambo, ca 80 år, till min vackra lägenhet i Stockholm.

åååååå nej skulle du få syn på den här tråden.... hmmm nu går man ju inte säker en sekund.... blir väl dig man får bjuda nästa månad

peuter skrev:
Har satt ut en kontaktannons som kommer ut i DN på lördag.... kam det vara ngt? den som lyckas hitta annonsen och klipper in den här bjuder jag på en grogg/drink nästa pubkväll....;))

Hmm och jag som just skrev ett svar till dig på "Badminton-tråden". Vad menade du egentligen med badminton-PARTNER? :rolleyes:

:D

Goldwing_WannaB skrev:
Hmm och jag som just skrev ett svar till dig på "Badminton-tråden". Vad menade du egentligen med badminton-PARTNER? :rolleyes:

:D

*skrattar* du kan va alldeles lugn jag försäkrar dig att det är endast badminton jag e ute efter i den tråden... hi hi

Nyheter
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...