Kontakt - W-motoracing

Mollyspappa

Ny medlem
Gick med
22 Feb 2005
Hoj
Såld....
Tänkte jag skulle roa mig under vintern och modda min lilla pärla. Bl.a. tänkte jag utrusta den med kamera för att dokumentera mina krascher till sommaren.

Jag tror mig ha hittat det jag vill ha/behöver på w-motoracing men när jag försöker få kontakt med dem via telefon eller mail så blir svaret lika med noll.

Är det någon som vet något om dem / alternativt har motsvarade deras utbud av kameror (i Sverige)?

OK, skall pröva iceman se vad det är....
Tack.

Ang. W-motoracing - jag har just prövat mail och tel. - inget svar!

/J.

Mollyspappa skrev:
OK, skall pröva iceman se vad det är....
Tack.

Ang. W-motoracing - jag har just prövat mail och tel. - inget svar!

/J.

Brukar vara bra att göra ett sånt test innan man beställer något på nätet.
Har för vana att alltid dra ett mail med några frågor till Kundtjänst och svarar ingen på en dag eller två ska man inte ha att göra med firman. Man kan liksom misstänka hur trögt det kommer gå om något blir fel och man vill ha tag på dom.

Svarar dom dessutom inte i telefon går dom fetbort. Leta vidare, kryllar av folk som vill sälja saker. :tummenupp

Det var lite det jag tyckte också - tyvärr så har de bäst utbud av kamerori Sverige vad jag har lyckats hitta men jag får göra som någon föreslog och använda mig av deras leverantör:
www.rfconcepts.co.uk

Hmmm, det är ett litet h-lvete att förstå det hela om man inte är ordentligt teknikinsatt :kocko - varför är inget enkelt i denna värld... :banana

Någon som har erfarenhet av att handla med rfconcepts?

WestW skrev:
Brukar vara bra att göra ett sånt test innan man beställer något på nätet.
Har för vana att alltid dra ett mail med några frågor till Kundtjänst och svarar ingen på en dag eller två ska man inte ha att göra med firman. Man kan liksom misstänka hur trögt det kommer gå om något blir fel och man vill ha tag på dom.

Svarar dom dessutom inte i telefon går dom fetbort. Leta vidare, kryllar av folk som vill sälja saker. :tummenupp

Mollyspappa skrev:
Det var lite det jag tyckte också - tyvärr så har de bäst utbud av kamerori Sverige vad jag har lyckats hitta men jag får göra som någon föreslog och använda mig av deras leverantör:
www.rfconcepts.co.uk

Hmmm, det är ett litet h-lvete att förstå det hela om man inte är ordentligt teknikinsatt :kocko - varför är inget enkelt i denna värld... :banana

Någon som har erfarenhet av att handla med rfconcepts?

Denna då?
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=1216069&posted=1#post1216069

Vill du ha bra grejer är det väl 3000kr som gäller och då finns det väl fler firmor att välja på.

WestW skrev:
Denna då?
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=1216069&posted=1#post1216069

Vill du ha bra grejer är det väl 3000kr som gäller och då finns det väl fler firmor att välja på.

Japp, jag vill ha bra grejer och upp till 5000:- kan jag tänka mig lägga ner om det bara blir en kvalitetsprodukt - naturligtvis så är jag som alla andra som vill ha allt gratis men jag har upptäckt att det är mycket lättare att ta sig fram här i världen om man pyntar lite extra....
:D

Har du några firmanamn att rekommender så kläm fram dem bara - vore tacksam!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman