Konstigt?

Status
Ej öppen för fler svar.

rdy

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2007
Hoj
rs125
Rs.

Alltså jag tänker mest troligt köpa en ktm 450 exc, eftersom här vars jag bor så är det inte så himla kul med en RS, eftersom det inte är till för att köra efter grusvägar etc, och dels för att jag ska kunna köra med mina polare, inget annat, vet att jag inte sitter lagligt på den när jag kör, men jag håller mej borta från stora vägar.
Och varför gnäller vissa på mej? Ni kör ju lika olagligt som jag, iaf 90% av er.

Last edited:
Konstigt är det väl inte att man vill köra något starkare. Men det är inte särskilt lagligt heller.

Konstigt?:va
100 mil åker ja på en vecka på sommaren. Men du är säkert duktigare än alla andra. Ja valde mellan o köpa en cross/enduro eller ta körkort och köra på vägen. Förstår inte riktigt din fråga...

Du har ju inte vart laglig hittils så varför frågar du ens? Det är väl ungefär samma straff :va .
Jädrar va du är OutLAw

va snackar du om egentligen?. vafan, klart du ska köra 125:a . sen när du är 18 och har mellanklass då kan du köra större, jävla dum fråga asså

Nej men rissig på att köra. (finns inte en chans att du kan utnytja den max efter "hela" 100 mil)

För övrigt va det än tråkig flame.

Att man vill uppgradera sig är väl inte konstigt men ja håller me jacke25 100 mil kör man på en vecka haha :P...men ja gör som du vill

2-takr power! :D

Haha, jag kan inte ens se en fråga i det du skrev utan mest att du vill skryta att du är bra på att köra :tungan

Klart man vill ha mer power. Men köp isåfall en 250 2-t cross och kör på bana med och vänta tills du är 18 innan du köper en större hoj för landsväg. Tror det är rätt stor chans att du åker dit med en 450 om du blir stoppad :rolleyes:

Jag ser inget konstigt i att du ska köra en 450 på fritiden... Men om du vill köra på väg så tycker jag du ska hålla dig till 125cc dels för ditt eget bästa och alla andra. Jag personligen skulle inte vilja möta dig på en 450... Tror det är alldeles för mkt effekt för dig eftersom du har kört så lite om du skulle kör cross i 10 år innan så kanske men men det är ditt val....

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Back