Teddy
"...I been here for years"
Hoppsan hejsan, här häder det grejer! Är detta blivande rejhojen? Inte för att jag tror det, men jag måste fråga. Den låter lite för fin för att parkera i sandlådan vid Bergskurvan när du ska leka med hink och spade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mattias skrev:Recipe for disaster.
Du vet att hans hoj har universums trögaste gas och obefintliga bromsar, va? Först kommer han att slå över baklänges, tar inte det knäcken på hojen så slår han snart över framlänges.
"Vinka farväl till din Gixxer nu, Freppa!"

Mattias skrev:Jag har en idé! Jag kan lära dig att stunta lika fett som RoLLER. å får jag automatiskt sadeltid på din hoj. Åsså sotar den inte igen.
Sweedo skrev:Ja, vi vill se lite bilder och höra vilka ombyggnadsplaner du har Freppa.
Sedan kan du och Henke jämnföra era byggen.
Teddy skrev:Hoppsan hejsan, här häder det grejer! Är detta blivande rejhojen? Inte för att jag tror det, men jag måste fråga. Den låter lite för fin för att parkera i sandlådan vid Bergskurvan när du ska leka med hink och spade.
Freppa skrev:ALla som vill komma hem till mig och lyssna på ljudet och eller lite annat skoj kan komma förbi....![]()

MrGooFy skrev:Grattis till nya hojen Freppa, dom däringa sakerna är mycket trevliga att köra, var det en 02:a eller en 03:a du körde när du testade hojar innan du köpte busan?
Varför köpte du inte en R1 -04??
Blir det en hoj till att ha på banan nästa år eller nöjer du dig med denna??
Och sist men inte minst, VARFÖR KÖPTE DU INTE EN R1 -04??![]()
MrGooFy skrev:Grattis till nya hojen Freppa, dom däringa sakerna är mycket trevliga att köra, var det en 02:a eller en 03:a du körde när du testade hojar innan du köpte busan?
Varför köpte du inte en R1 -04??
Blir det en hoj till att ha på banan nästa år eller nöjer du dig med denna??
Och sist men inte minst, VARFÖR KÖPTE DU INTE EN R1 -04??![]()
Freppa skrev:ALla som vill komma hem till mig och lyssna på ljudet och eller lite annat skoj kan komma förbi....![]()
|
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!
Boka senast lördag 31/1 för... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |