Teddy
"...I been here for years"
Hoppsan hejsan, här häder det grejer! Är detta blivande rejhojen? Inte för att jag tror det, men jag måste fråga. Den låter lite för fin för att parkera i sandlådan vid Bergskurvan när du ska leka med hink och spade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mattias skrev:Recipe for disaster.
Du vet att hans hoj har universums trögaste gas och obefintliga bromsar, va? Först kommer han att slå över baklänges, tar inte det knäcken på hojen så slår han snart över framlänges.
"Vinka farväl till din Gixxer nu, Freppa!"

Mattias skrev:Jag har en idé! Jag kan lära dig att stunta lika fett som RoLLER. å får jag automatiskt sadeltid på din hoj. Åsså sotar den inte igen.
Sweedo skrev:Ja, vi vill se lite bilder och höra vilka ombyggnadsplaner du har Freppa.
Sedan kan du och Henke jämnföra era byggen.
Teddy skrev:Hoppsan hejsan, här häder det grejer! Är detta blivande rejhojen? Inte för att jag tror det, men jag måste fråga. Den låter lite för fin för att parkera i sandlådan vid Bergskurvan när du ska leka med hink och spade.
Freppa skrev:ALla som vill komma hem till mig och lyssna på ljudet och eller lite annat skoj kan komma förbi....![]()

MrGooFy skrev:Grattis till nya hojen Freppa, dom däringa sakerna är mycket trevliga att köra, var det en 02:a eller en 03:a du körde när du testade hojar innan du köpte busan?
Varför köpte du inte en R1 -04??
Blir det en hoj till att ha på banan nästa år eller nöjer du dig med denna??
Och sist men inte minst, VARFÖR KÖPTE DU INTE EN R1 -04??![]()
MrGooFy skrev:Grattis till nya hojen Freppa, dom däringa sakerna är mycket trevliga att köra, var det en 02:a eller en 03:a du körde när du testade hojar innan du köpte busan?
Varför köpte du inte en R1 -04??
Blir det en hoj till att ha på banan nästa år eller nöjer du dig med denna??
Och sist men inte minst, VARFÖR KÖPTE DU INTE EN R1 -04??![]()
Freppa skrev:ALla som vill komma hem till mig och lyssna på ljudet och eller lite annat skoj kan komma förbi....![]()
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |
|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |