Konstigt det kan bli...

Thompax

Got symaskin?
Gick med
12 Apr 2008
Hoj
KTM 690 SMC!
Ny hoj

Farsan väckte mig i morse för att vi skulle åka till Yamaha center för att kolla in en fz6n som jag har varit intresserad av.. men först drog vi till Honda center för att "checka läget" och blev lite smått intresserad av en Honda cb600FA 08 som hade gått 150mil och lite goa tillbehör till för 65.000kr.. då började det rycka i plånboken..
men vi drog vidare till Yamaha center för att kolla på fz6n men framför våra ögon står en R6:a vit röd som vi båda får upp ögonen för (love on first sight) kan man säga.. Så nu är jag ägare till en Yzf R6! och ser väldigt mycket fram emot nästa säsong med galen körning speciellt då min far kör en Yzf r1 som gått 350 mil :tummenupp

Bifogat

• full_05_90_059053.jpg
    full_05_90_059053.jpg
    229.3 KB · Visningar: 419
Last edited:
Grattis till en grym hoj som sagt själv har jag besluts ångest :näsblod

Grattis till en fin hoj.:tummenupp

Tycker R6 av denna årsmodell är top 3 vad gäller utseende av alla sporthojar. :)

Grymt fin!. :yoparty

Ses på vägarna.

Jon as

Grattis till en snygg hoj... :)

För min del blev det nyinköpta en aprilia sxv 550 -08:tummenupp

Tänkte att det är kanske dags för ett nytt skinnställ och hjälm som passar hojen.. vad tror ni om http://www.duells.se/katalog/allpictures.asp?pf_id=16969&main_dept_id=3420&dept_id=9230 och http://www.duells.se/katalog/bigpicture.asp?dept_id=8788&pf_id=16960 jag tror det hade sett rätt fränt ut med hojen :yoparty (ja jag vet att hjälmen är en sport touring) och jag vet att yamaha säljer skinnställ som passar väldigt bra till hojen men man kanske inte alltid kommer att äga yamaha så kanske lite dyrt att byta skinnställ varje gång man köper ny hoj :rolleyes:

Edit: Fick förresten ett trevligt avgasrör till.. som ej är monteret det är helt jävla tomt inuti helt rakt.. någon som har en trevlig video hur en r6 låter med en sådan på? hörde rykten om att man kan starta bil larm och skrämma ihjäl människor med det :näsblod

Last edited:
Kanske lättare att hjälpa dig hitta nån ljudsnutt om du kan berätta vad det är för rör som ska låta så mkt. Står det möjligtvis nåt på det?

Sjysst utrustning du hittat :tummenupp

Om du inte ramlar in det snabbt kommer du bli stans vitaste posör :D

Sjysst utrustning du hittat :tummenupp

Om du inte ramlar in det snabbt kommer du bli stans vitaste posör :D

räcker väl att ge sig ut och köra bakom en lastbil en regning vardag så är det inte vitt längre...

Kör lugnt, fina hojar de där.

Tänkte att det är kanske dags för ett nytt skinnställ och hjälm som passar hojen.. vad tror ni om http://www.duells.se/katalog/allpictures.asp?pf_id=16969&main_dept_id=3420&dept_id=9230 och http://www.duells.se/katalog/bigpicture.asp?dept_id=8788&pf_id=16960 jag tror det hade sett rätt fränt ut med hojen :yoparty (ja jag vet att hjälmen är en sport touring) och jag vet att yamaha säljer skinnställ som passar väldigt bra till hojen men man kanske inte alltid kommer att äga yamaha så kanske lite dyrt att byta skinnställ varje gång man köper ny hoj :rolleyes:

Edit: Fick förresten ett trevligt avgasrör till.. som ej är monteret det är helt jävla tomt inuti helt rakt.. någon som har en trevlig video hur en r6 låter med en sådan på? hörde rykten om att man kan starta bil larm och skrämma ihjäl människor med det :näsblod

Denna XR-1000 hade nog passat fint både till stället och hojen. PM:a om du är intresserad av ett bra vinterpris.

Bifogat

• IMG_0106 (Medium).jpg
    IMG_0106 (Medium).jpg
    65 KB · Visningar: 32
  • IMG_0108 (Medium).jpg
    IMG_0108 (Medium).jpg
    55.5 KB · Visningar: 29
Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...