Konstigaste/Roligaste julklappen du har fått?

Fick en bok av syrran, KUKBRUK.
Handlar om kärlek, relationer och sex, m.m.
Hon tycker jag tänker förmycket på hojen och borde träffa mer folk, den boken va nog menad som en pik :D

Fick 6 st träningspass på det lokala gymet av mitt ex och hennes morsa... Ska jag ta det på något speciellt sätt?

ec2bme skrev:
Min va oxå "mjuk och skön". Jag ska nog ha den till att torka rent visiret från "flugfän" på hjälmen. :hihi

Okej :) Ja man kan ju ha den till allt... du kan torka dig i röven med den också :hihi

Bland det jag fick på julafton anser jag denna vara den konstigaste.

En liten lykta, passar verkligen inte bra i vårt hus och är heller inte speciellt snygg. Men det är tanken som räknas, klappen kommer från min pappas gudmor (84år).

:Bugar

Bifogat

• PICT0639_edited.jpg
    PICT0639_edited.jpg
    31.8 KB · Visningar: 78
För ett år sedan eller två fick jag en julklapp av min flickvänns mamma.... Inget konstigt i det. Men när jag fått bort pappret så får jag fram en vit låda med etiketten: "100 kondomer".

Ehermm...vad säger man nu då?

Öppnar försiktigt kartongen, och har faktiskt glömt vad som var där i, men det var inte kondomer i alla fall. Svärmor jobbar på apotek och hade bara tagit en tom låda från jobbet som passade bra i storlek till mitt paket.

Det bjöd på ett gott skratt i efterhand, särskilt som svärmor är lite pryd. Inte så att det stör, men hon tyckte det var väldigt genant :hihi

/SSB

Fick ett sånt där reaktionsspel där man får stötar om man förlorar.
Hatar det styggt!!! :mad: Trodde jag var normal förut men det visar sig att jag förmodligen har en av Sveriges sämsta reaktionsförmågor... :huvet

Chefen Alabama skrev:
Fick ett sånt där reaktionsspel där man får stötar om man förlorar.
Hatar det styggt!!! :mad: Trodde jag var normal förut men det visar sig att jag förmodligen har en av Sveriges sämsta reaktionsförmågor... :huvet

Ha ha.. jag vågar inte ens prova ett sånt spel :hihi

Fick ett tungt paket som vi skulle var försiktig med och inte skaka.. det var en låda 3-tum.

Nyheter
Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet