Konstig slags abstinens!

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Ort
Sunnersta, Uppsala
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Vilken tråkig vecka och en halv det har varit!
En pinbult till hojjen gick av o avgassystemet började glappa vid cylindern! Så nu väntar man på delar!

Gu vad gör man när man inte kör hoj?
Jag har glömnt vad jag gjorde innan
jag köpte den!
Letar man någon kompis som har lust o skutsa eller låser man in sig i ett vaderat rum?

Mvh Abstinens Anders
 
Jag förstår vad du menar..
min hojj blev stöldskadad i eftermiddags å jag fick lov att knäcka en :öl för att sluta gå på högvarv..
hade ju tänkt åka till rörken i dag ju :(

Så mitt tips: ta en öl å invänta morgondagen...
då är man ju upptagen med jobbet ändå.
 
Ursäkta mig, jag kan inte hålla mig.
Förlåt så mycket men nu kommer det....


Om du är less nu, förstå hur du kommer känna om ett par månader när det där vita plaskiga kalla som kallas snö kommer.
Och det kommer med stormsteg :skrämd
 
Joo... lapplands mögel kan man vara utan...
alla har ju inte råd med skoter ju.
 
Varför sitta och vänta på en beställd pinnbult när du kan köpa en för några kronor på Maskin & Verktyg? Eller något liknande ställe?
 
Jo säkert pinnbulten. men det var några spesciella
muttrar ovanpå pinbulten. dem har lossnat från båda pinbultarna.

Och ang det vita som kallas snö så har jag fått för mig att köpa en vägreggad offroadhoj o köra lite i snön ute hos pappsen!

Har ni några bra idéer, är juh bara för lite snöbus!
Dr?
 
ReeD skrev:
Jo säkert pinnbulten. men det var några spesciella
muttrar ovanpå pinbulten. dem har lossnat från båda pinbultarna.

Och ang det vita som kallas snö så har jag fått för mig att köpa en vägreggad offroadhoj o köra lite i snön ute hos pappsen!

Har ni några bra idéer, är juh bara för lite snöbus!
Dr?
Det är inte vanliga M8 kragmuttrar då?
 
krag?
De ser ut som avlånga (höga) muttrar.
Och de är täkta! Men funkar nog med standard muttrar!

Men jag e så ny på att mecka hojj så man
lär sig juh iaf.
Men har också best ett nytt packning som rammlat bort!
Gnatt
 
ReeD skrev:
krag?
De ser ut som avlånga (höga) muttrar.
Och de är täkta! Men funkar nog med standard muttrar!

Men jag e så ny på att mecka hojj så man
lär sig juh iaf.
Men har också best ett nytt packning som rammlat bort!
Gnatt

Reedan.. lyssna på ugluk nu.. han är mästaren på mek. :bow
*fniss*
/z
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top