konstig doft dagen efter?

Kerplunk skrev:
2053497 Har faktiskt inte varit med om det själv men det kanske kan vara en bra idé att tvätta händerna innan du går och lägger dig? :hihi

Vad tror du om mej, klart jag gör det innan ja lägger mej! tvättar händerna ett antal gånger varje kväll (är en sådan som gör det varje gång man är på toa:) )

pini skrev:
2054739 men de e ju så om man jagar fjortisar som luktar kiss
så nu fick du svar på den funderingen

humm, beror det på de tror du?

arnoldsson skrev:
2054394 Ehhhh.... Ok....

Skaffa en videokamera och tejpa fast den runt huvudet typ som en hjälmkamera och sen går du ut på krogen och super som om inget hade hänt. Sen lägger du upp filmen här på sporthoj så kan vi alla hjälpas åt att analysera materialet som du fått under kvällen. För det där verkar ju jefligt skumt! Har aldrig varit med om det!!! Testa att tejpa ihop fingrarna två-och-två innan du gå och lägger dig också så känner du när du vaknar om du har gjort något okristligt under natten... :arsele He he he! Vad du än gör så bit för helvete inte på naglarna när du vaknar!!! :rofl

Det kanske man borde prova, sponsrar nån med en kamera en kväll så kan jag nog allt tänka mej att ställa upp med det :) och bita på naglarna är ruskigt lockande när man vaknar ju :)

btw, tror fan inte ja va nyckter än när jag började med denna tråd igår :)

HumAnyt skrev:
2057508 Vad tror du om mej, klart jag gör det innan ja lägger mej! tvättar händerna ett antal gånger varje kväll (är en sådan som gör det varje gång man är på toa:) )

Jag är imponerad, tänk om alla grabbar kunde vara så duktiga som du. :Bugar

Hellre att dom tvättar sig om händerna när dom varit på toa än fäller ner locket, om man nu måste välja alltså... :hihi

Kerplunk skrev:
2060010 Jag är imponerad, tänk om alla grabbar kunde vara så duktiga som du. :Bugar

Hellre att dom tvättar sig om händerna när dom varit på toa än fäller ner locket, om man nu måste välja alltså... :hihi

visst är jag duktigt, haha, det värsta är att jag fäller ner locket innan jag tvättar händerna ifall jag har har tagit upp det :)

HumAnyt skrev:
2065083 visst är jag duktigt, haha, det värsta är att jag fäller ner locket innan jag tvättar händerna ifall jag har har tagit upp det :)

Men ändå, du fäller ner locket iaf OCH tvättar händerna, det är inte illa pinkat av en karl... :tummenupp

Kerplunk skrev:
2065980 Men ändå, du fäller ner locket iaf OCH tvättar händerna, det är inte illa pinkat av en karl... :tummenupp

Ja jag vet inte hur man gör där du bor, men alla jag känner tvättar händerna efter gjorda behov :hihi

Sen kan man iof missa det när man är riktigt tankad ibland :gnissla

Jonathan skrev:
2065994 Ja jag vet inte hur man gör där du bor, men alla jag känner tvättar händerna efter gjorda behov :hihi

Sen kan man iof missa det när man är riktigt tankad ibland :gnissla

Här pojkarna rätt dåliga på att tvätta händerna tyvärr, spelar ingen roll om dom är nyktra eller inte... :gnissla

Kerplunk skrev:
2066014 Här pojkarna rätt dåliga på att tvätta händerna tyvärr, spelar ingen roll om dom är nyktra eller inte... :gnissla

Mysigt :gnissla

Nog för att jag trodde jag bodde i ett grottsamhälle här i Tierp, men du tycks ha gett mig lite hopp iaf :hihi

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg