Konstig bild på mina bromsbelägg

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmavid
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Bytte bromsbelägg fram i förrgår och tog en bild på ett gammalt och ett nytt för att se skillnaden. Först fattade jag inte vart jag skulle titta... Spegelbilden kom av att originalljuddämparen låg i bakgrunden, beläggen ligger på kartongen med min nya kedja.

050424%20meckning%201.jpg



.
 
Långa farbron skrev:
Slinter ?

Annars cool bild :banana

Slinter? Du menar sinter? Nää, det tror jag inte. Eller jag vet inte. Sinter är väl förresten en gjuteriteknik? Intressant...


.
 
Tuff bild.
Tänk om det vore skärpa på hela bilden, hur läckert skulle inte det va?
 
Qwerty skrev:
Tuff bild.
Tänk om det vore skärpa på hela bilden, hur läckert skulle inte det va?

Torde inte vara helt omöjligt med lite extra ljus, och minder bländare. 11 och upp skulle jag gissa räcker till för att skärpedjupet ska räcka... Kanske ännu mindre. :va Bilden är trots allt tagen ganska nära.
Tog ett tag innan man såg hur det låg till, men sen ser man ju killen med kameran och allt. Helt klart cool bild.

/// Wip
 
UrbanTiger skrev:
Nytt drivpaket och nya belägg... var det det du ville säga oss :va
Du har säkert bytt olja och filter också din jävla kapitalist :gnissla

Nä, men det sitter ett splirrans Metzeler Sportec M-1 fram...

11500241_Sportec_M-1_Front.gif




.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top