Jag gillar heller inte invandrare. Jag tror du och jag skulle komma bra överens.
jag o du med

...haila om du har vägarna förbi Gbg nåndag

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar heller inte invandrare. Jag tror du och jag skulle komma bra överens.
alltså stavningen är j helt okej, lite för många bokstäver på sina ställen och sånt, men det är ju meningsbyggnader och försök till att hålla sig till frågan som är lite oklara![]()
Jag förstod det, men det förklaras nog som sagt av hans tillståndSen så tycker jag som sagt inte att det är sådär värst illa, det finns ju folk här på forumet som skriver lika illa (och ännu värre också) helt utan lustiga piller
![]()
jag o du med
...haila om du har vägarna förbi Gbg nåndag![]()
oja det är sant
skojjade du eller?
om inte: vilken typ avinvandrare gillar du inte? funkar norrmän? afrikaner som är på utlandssemster i sverige, tycker du illa om dom också?
Eeh, va!?När fan har jag sagt att jag inte gillar invandrare!?
![]()
Några av mina bästa polare är invandrare, och rasistiska åsikter kan du hålla för dig själv. Vill fan inte bli sammankopplad med dig, än mindre komma överens med dig. Fyfan, rassar och nassar är det värsta jag vet![]()
Det värsta jag vet är mammas gamla korvgryta, smakar skit. Nassar gillar väl ingen nowdays, dom sprider ju bara influensa. Är turister en egen ras så kan jag kanske köpa rasseargumentet, annars har jag en del synpunkter på ditt påhopp.
Jag gillar varken invandrare eller infödingar.Du sa uttryckligen att du inte gillar invandrare, vad mer tycker du krävs för att jag ska få kalla dig rasist? Vad är det för synpunkter du har på mitt så kallade påhopp?
oj vad denna tråden urartade.
Tycker du skall kliva av dina höga hästar!
Och ja jag e 100% svensk.
Mer svensk än dig antagligen.
O kört mc kanske 10 år längre än dig men har antagligen mindre penis.
För övrigt mår jag redigt skit idag med=(
OT
Ja man kan döda en fluga med ett flugracket.. om flugan pratar eller ej spelar ingen större roll. Om flugan sitter på ditt ben med sår på så borde du inte behöva springa ikapp den, så det är antagligen bara att svinga till och chocka honom
EDIT: OT som i on topic, kom på att det blir samma förkortning som för off topic![]()
Allt jävla skitsnack om invandrare hör inte till denna tråd ok?
Om det e någon som tycker det har o göra med tråden i övrigt kan ta ett samtal med mig vilket innebär smisk.
OK?
Så låt mig nu komma till ro... jag har trimmat på racketet det lämnar numera 14kv=)
hehe men flugorna e redan döda det fixade jag igår!![]()
"Invandrare eller immigrant är benämningen på en person som flyttar in i ett land från ett annat land."
"Rasism är en indelning av människor i ett hierarkiskt system av raser, där vissa raser tillskrivs moralisk rätt att härska över andra."
Jag tycker att det krävs att jag specifikt pekar ut raser som jag inte gillar innan du hävdar att jag är rasist.
http://www.flitrapsverige.com/sv?gclid=CN3eyoGQ15sCFQE43god8yv8-w
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT