Konsten att döda en fluga med ett el rackert!

alltså stavningen är j helt okej, lite för många bokstäver på sina ställen och sånt, men det är ju meningsbyggnader och försök till att hålla sig till frågan som är lite oklara :tungan

Jag förstod det, men det förklaras nog som sagt av hans tillstånd:) Sen så tycker jag som sagt inte att det är sådär värst illa, det finns ju folk här på forumet som skriver lika illa (och ännu värre också) helt utan lustiga piller:D

Jag förstod det, men det förklaras nog som sagt av hans tillstånd:) Sen så tycker jag som sagt inte att det är sådär värst illa, det finns ju folk här på forumet som skriver lika illa (och ännu värre också) helt utan lustiga piller:D

oja det är sant:)

jag o du med :)
...haila om du har vägarna förbi Gbg nåndag:jäs

skojjade du eller?

om inte: vilken typ avinvandrare gillar du inte? funkar norrmän? afrikaner som är på utlandssemster i sverige, tycker du illa om dom också?

Last edited:
oja det är sant:)

skojjade du eller?

om inte: vilken typ avinvandrare gillar du inte? funkar norrmän? afrikaner som är på utlandssemster i sverige, tycker du illa om dom också?

oj vad denna tråden urartade.
Tycker du skall kliva av dina höga hästar!
Och ja jag e 100% svensk.
Mer svensk än dig antagligen.
O kört mc kanske 10 år längre än dig men har antagligen mindre penis.

För övrigt mår jag redigt skit idag med=(

Eeh, va!?:va När fan har jag sagt att jag inte gillar invandrare!?:va :dummer
Några av mina bästa polare är invandrare, och rasistiska åsikter kan du hålla för dig själv. Vill fan inte bli sammankopplad med dig, än mindre komma överens med dig. Fyfan, rassar och nassar är det värsta jag vet:mad:

Det värsta jag vet är mammas gamla korvgryta, smakar skit. Nassar gillar väl ingen nowdays, dom sprider ju bara influensa. Är turister en egen ras så kan jag kanske köpa rasseargumentet, annars har jag en del synpunkter på ditt påhopp.

Det värsta jag vet är mammas gamla korvgryta, smakar skit. Nassar gillar väl ingen nowdays, dom sprider ju bara influensa. Är turister en egen ras så kan jag kanske köpa rasseargumentet, annars har jag en del synpunkter på ditt påhopp.

Du sa uttryckligen att du inte gillar invandrare, vad mer tycker du krävs för att jag ska få kalla dig rasist? Vad är det för synpunkter du har på mitt så kallade påhopp?

"Invandrare eller immigrant är benämningen på en person som flyttar in i ett land från ett annat land."

"Rasism är en indelning av människor i ett hierarkiskt system av raser, där vissa raser tillskrivs moralisk rätt att härska över andra."

Jag tycker att det krävs att jag specifikt pekar ut raser som jag inte gillar innan du hävdar att jag är rasist.

oj vad denna tråden urartade.
Tycker du skall kliva av dina höga hästar!
Och ja jag e 100% svensk.
Mer svensk än dig antagligen.
O kört mc kanske 10 år längre än dig men har antagligen mindre penis.

För övrigt mår jag redigt skit idag med=(

http://www.flitrapsverige.com/sv?gclid=CN3eyoGQ15sCFQE43god8yv8-w

Last edited:
OT

Ja man kan döda en fluga med ett flugracket.. om flugan pratar eller ej spelar ingen större roll. Om flugan sitter på ditt ben med sår på så borde du inte behöva springa ikapp den, så det är antagligen bara att svinga till och chocka honom :)

EDIT: OT som i on topic, kom på att det blir samma förkortning som för off topic:tungan

Last edited:
OT

Ja man kan döda en fluga med ett flugracket.. om flugan pratar eller ej spelar ingen större roll. Om flugan sitter på ditt ben med sår på så borde du inte behöva springa ikapp den, så det är antagligen bara att svinga till och chocka honom :)

EDIT: OT som i on topic, kom på att det blir samma förkortning som för off topic:tungan

Allt jävla skitsnack om invandrare hör inte till denna tråd ok?
Om det e någon som tycker det har o göra med tråden i övrigt kan ta ett samtal med mig vilket innebär smisk.
OK?
Så låt mig nu komma till ro... jag har trimmat på racketet det lämnar numera 14kv=)
hehe men flugorna e redan döda det fixade jag igår!:yoparty

Allt jävla skitsnack om invandrare hör inte till denna tråd ok?
Om det e någon som tycker det har o göra med tråden i övrigt kan ta ett samtal med mig vilket innebär smisk.
OK?
Så låt mig nu komma till ro... jag har trimmat på racketet det lämnar numera 14kv=)
hehe men flugorna e redan döda det fixade jag igår!:yoparty

det där inlägget var inte om invandrare

"Invandrare eller immigrant är benämningen på en person som flyttar in i ett land från ett annat land."

"Rasism är en indelning av människor i ett hierarkiskt system av raser, där vissa raser tillskrivs moralisk rätt att härska över andra."

Jag tycker att det krävs att jag specifikt pekar ut raser som jag inte gillar innan du hävdar att jag är rasist.

http://www.flitrapsverige.com/sv?gclid=CN3eyoGQ15sCFQE43god8yv8-w

Håller med Sideshow Bushido.
Vad som spelar roll är hur du uppfattades...och inte mindre än ett gäng uppfattade det du skrev...fientligt.
frågar du mig så är just det som spelar roll...hur du uppfattas...inte vad du 'egentligen' menade..eller att du märker dina egna ord för att vrida dig ur samtalsämnet..
du e säkert en schysst kille...som hängde med invandrargrannarna som liten...'för dom e juh ok'...men alla andra kan suga hästballe..eller ?
Eller har jag fått fel UPPFATTNING om dig ?

P.S *drar ner brallerna och inväntar smisk*

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma