lorkan
Bannad
Nå. Snart är det 25kw tider och plånboken känns vääldigt tunn. Jag blir tvungen att köpa en 80-talare som är allt annat än vacker, men för att rädda sig själv lite kan man väl bygga fighter av den. Hojar jag bland annat har kollat på är skruttibangbangmaskinen XJ 600, som går att köpa riktigt billigt. Då blir där lite pengar att köpa fighterdelar för. Men eftersom jag inte riktigt kan det här, så vet jag inte exakt vilka prylar jag behöver.
Men låt oss säga att man ska fajta en XJ, what to do?
Som jag har förstått det behövs det en ny styrkrona (?), ett annat styre såklart, nya strålkastare och en annan instrumentering (analog eller väldigt billig digital)? Eller?
Vad går det här uppskattningsvis på? Klarar man sig på kanske 3 000 spänn?
Var köpte ni era grejer? Om jag letar efter riktigt billiga prylar, vart ska jag vända mig? Helst inom Sverige, eller från säkra företag utomlands, som inte är kända för att klabba någonting.
Hur lätt är konverteringen? Är det en omöjlighet på en XJ tror ni?
För er som kanske inte ens vet vad en XJ är här på sporthoj.com, ska jag lägga upp en bild.
Njut. (?)
http://www2.yamaha-motor.fr/actu/IMG/jpg/ym50_doc-20-xj600.jpg
Kom igen nu streetfajterproffsen och hjälp mig här va!
Men låt oss säga att man ska fajta en XJ, what to do?
Som jag har förstått det behövs det en ny styrkrona (?), ett annat styre såklart, nya strålkastare och en annan instrumentering (analog eller väldigt billig digital)? Eller?
Vad går det här uppskattningsvis på? Klarar man sig på kanske 3 000 spänn?
Var köpte ni era grejer? Om jag letar efter riktigt billiga prylar, vart ska jag vända mig? Helst inom Sverige, eller från säkra företag utomlands, som inte är kända för att klabba någonting.
Hur lätt är konverteringen? Är det en omöjlighet på en XJ tror ni?
För er som kanske inte ens vet vad en XJ är här på sporthoj.com, ska jag lägga upp en bild.
Njut. (?)
http://www2.yamaha-motor.fr/actu/IMG/jpg/ym50_doc-20-xj600.jpg
Kom igen nu streetfajterproffsen och hjälp mig här va!
Last edited: