Konst på stranden!!

Han eller hon som gjorde segelskeppet måste hällt lim i sanden eller nåt? Hur fick de till seglen på egentligen? Drygt om en liten ungen kommer fram och petar :hihi

Ojoj... Har en känsla av att man skulle få så mycket SPÖ om man sladdade ner där med hojen....

Coola Ola skrev:
Han eller hon som gjorde segelskeppet måste hällt lim i sanden eller nåt? Hur fick de till seglen på egentligen? Drygt om en liten ungen kommer fram och petar :hihi
dom tar ju typ en kubikmil sand och plattar till tills det är en kubikmeter. Nu överdrev jag förståss men dom packar den väldigt hårt.

Häftigt!!!

Jag har sett sånt på tv om hur de gjorde. Hällde på några ton sand i en hög. Jordens traktor kommer och pressar ihop sanden och vatten tillsätts. På med mer sand, vattna, pressa osv.
Sedan var det bara för konstnärerna att säta igång.

Har för mig att rekordet är nåt sandslott som är lika högt som ett trevåningshus. Stor var det iaf.

honkiie skrev:
dom tar ju typ en kubikmil sand och plattar till tills det är en kubikmeter. Nu överdrev jag förståss men dom packar den väldigt hårt.

Oj, jag som trodde du var helt seriös. Tack för svaret hur som helst. Anade att det var nåt som sånt

honkiie skrev:

En kubikmil, det är rätt mycket va? :hihi

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...