Konspirationsteorier kring kaffe.

Kia skrev:
Jag är perfekt och utan några laster så jag varken röker, snusar eller dricker kaffe. :)

Och så är du ju lapplisa också, summan av alla laster är konstant :fakta

Är också lite kafferasist. Dricker bara svart kaffe alt. espresso. Tycker att vuxna som inte dricker är lite sådär "knapsu", ungefär halvfjolliga. Har en kompis som har ett försvarstal som han drar _varenda_ gång folk skojar om att han kanske ska ha lite saft. Ganska roligt att höra faktiskt. :)

Menar du kaffedrickare som också röker eller? Har aldrig förr hört att kaffedrickare skulle lukta illa.

TinaTjejen skrev:
Kaffedrickare å rökare uktar ju pyton dessutom :gnissla

Vad snackar ni om?? Vadå knarkliknande? Vadå beroendeframkallande?
Jag kan sluta precis när jag vill....

...men jag vill inte...

Nicke skrev:
Menar du kaffedrickare som också röker eller? Har aldrig förr hört att kaffedrickare skulle lukta illa.
Det var för länge sedan du gick i skolan och hade dem hängandes över dig,osandes kaffe och ostmacka efter 9-fikat :hihi

Ja jag är hyffsat less på att höra att jag inte är vuxen än eftersom jag inte dricker kaffe.

Morsan "Ja johnny han har ju inte lärt sig dricka kaffe än"

Jag dricker det om jag känner för det inte så att jag inte dricker det för att jag inte tycker om det utan att jag vill inte bli som min arbetskamrater som "måste ha en kopp för att komma igång".

Sen får man fula tänder...

Äh, hyfsad överdrift. :) "-Han bara stank knäckebröd" och "-Fy fan vad han luktade makaroner". Kaffe är ju grymt neutralt. Kanske om man ska kyssas att det märks men jag brukade försöka undvika det med mina klasskamrater (herrar...).

TinaTjejen skrev:
Det var för länge sedan du gick i skolan och hade dem hängandes över dig,osandes kaffe och ostmacka efter 9-fikat :hihi

Kia skrev:
Men erkänn att det är inte varje dag du träffar nån som jag, en perfekt lapplisa? :tummenupp :7peta

En perfekt lapplisa är en pensionerad lapplisa ;)

Det är duktigt av dig att inte ha några laster själv slutade jag snusa oktober 04 efter att ha kedjesnusat i 6 år... så :tummenupp

Kan förstå att icke-kaffedrickare blir irriterade. Är fan synd om de som är vuxna och inte dricker för det uppmärksammas och skojas alltid om en inte dricker och alla andra gör det.

Förutom att det är gott så är det ju en ganska stor social grej speciellt i Sverige. Vet heller ingen som tyckte om whiskey första gångerna men har blivit helt sålda med tiden.

Mavve skrev:
Men vem orkar dricka 10 koppar kaffe bara för att det är gratis?

:va

Brukar sätta en 6 koppar på bryggning här hemma, brukar ta en ca 30min från att det är klart tills att det är slut.

Betyder det att jag är den dära "vem"?

Kaffe rockar , druckit teh shit i 13år nu yeah :yoparty (kanske var 10, men sak samma)

Superbee skrev:
En perfekt lapplisa är en pensionerad lapplisa ;)

Det är duktigt av dig att inte ha några laster själv slutade jag snusa oktober 04 efter att ha kedjesnusat i 6 år... så :tummenupp

Det var bra gjort att sluta snusa efter så lång tid. Grattis! :tummenupp

Kaffe är gott :)

Försöker hålla mig till en mugg per dag dock: annars strejkar magen. Funkar på samma sätt med apelsinjos för mig.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman