Konsekvenser av Arga lappen

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Förra veckan var det någon som skrivit en liten arg lapp i det garage där jag parkerar. Satte lappen ovanför kortläsaren så ingen skulle missa den. Stod på lappen ungefär så här (förkortat då ja inte kommer i håg allt) :

Du som lånat min spolarvätska, har absolut inget emot att man lånar lite av mig men vill gärna ha tillbaka den mm mm. Du är en tjuv! MVH Gabriel

Nu när jag ställde in bilen och var på väg ut ur garaget ser jag att en bil fått sin bak o ena sidoruta inslagna. Går fram till bilen för att kolla om något blivit stulet eller så, tänkte att nu börjar det i vårt garage (stölder/inbrott). :rolleyes:
Men allt såg ut att vara kvar, radio mm. Precis när jag tänker gå från bilen ser jag det står en spolarvätska på väggkanten vid bilen. Bilen står i ett hörn så det kan bara vara den bilens ägare som spolarvätskan tillhör.

Nu är detta rena spekulationer men tänkte direkt på arga lappen och att personen som tagit spolarvätskan hämnats på bilägaren för han kallat honom tjuv! :brinnerup Fy fan va arg man blir! Hur fan kan man bara göra något sånt pga en arg lapp?

Våga inte skriva en arg lapp i Malmö, du får minst dubbelt med skit tillbaka! :död

Det kan väl vara så att den rätta ägaren såg spolarvätskan bak i bilen och hämtade den? :)

Det borde ju gå att se vad ägaren till bilen ifråga heter om man kollar reggnummret, om man nu är nyfiken.

Det kan väl vara så att den rätta ägaren såg spolarvätskan bak i bilen och hämtade den? :)

spolarvätskan stod uppe på kanten vid väggen, han hade ju inte lämnat kvar den där efter han slagit ut hans rutor.

Sätt upp en lapp.

"Du som blir arg för att någon sätter upp en lapp, skriv en ny lapp istället för att panga rutor."

Lägg ett block med post it lappar så att folk kan sätta upp svar på lapparna. På så viss får ni ett arga-lappen-garage-forum.

Det borde ju gå att se vad ägaren till bilen ifråga heter om man kollar reggnummret, om man nu är nyfiken.

just d, tänkte inte på d. ska kolla i morgon. :tummenupp

Sätt upp en lapp.

"Du som blir arg för att någon sätter upp en lapp, skriv en ny lapp istället för att panga rutor."

Lägg ett block med post it lappar så att folk kan sätta upp svar på lapparna. På så viss får ni ett arga-lappen-garage-forum.

hahahhahhah! den va bra! men ja tänker inte sätta upp nån lapp, vågar inte. :D

Last edited:
Sätt upp en lapp.

Så där var det i min tvättstuga där jag brukade bo. Visserligen låg inte en hög med post-it lappar men det var ungefär som ett forum där nya lappar kom upp hela tiden. Till slut tröttnade jag och satte upp en lapp som löd: "Ligga?".

kan ju ha legat något i sätet på bilen som nån ville sno.

Som typ en väldigt stor harpa som krävde att man
slog in både bak och sidoruta för att få ut åbäket?
harp_1_lg.gif

:rolleyes:

/e

Som varit och tittat på maxiscooterprojektobjektáláZoomer*5. :gnissla
Don´t tell. :brinnerup

Last edited:
Jag vet inte, men är inte det genetiskt?

Jag kan bara inte komma på vad genen heter?

Jag vet jag vet!! Men säger inte får då får ja på huvudet eller blir bannad el nåt. :D

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back