koniska luftfilter

• Thread starter Thread starter Daniel
  • Start date Start date
Bodoe skrev:
Mmm, skryta och styla bara för att man tagit RR-licens...dessutom kommer man börja köra med SC på Gelleråsen från och med i år!!! :D :p

PS. Köp koniskt alla ni som undrar.
Det är så det ska va och det vet du! ;) :p :D

Nisse Järnet skrev:
Testa mitt tips först, så slipper du köpa nåt i "onödan"

Jag har redan gjort det och den låter helt klart fräckare. Men den låter FÖR mycket. Skulle aldrig köra med den så........får se hur jag gör. Är helt klart ganska splittrad......

Poffer skrev:
Jag har redan gjort det och den låter helt klart fräckare. Men den låter FÖR mycket. Skulle aldrig köra med den så........får se hur jag gör. Är helt klart ganska splittrad......
Testa ta loss luftgummit och kör en liten bit så märker du hur det skulle låta med konfilter.

Nisse Järnet skrev:
Testa ta loss luftgummit och kör en liten bit så märker du hur det skulle låta med konfilter.

Jag tror jag testar det i helgen.......den där sprayen som finns emot damm. Funkar den bra? Jag vill absolut inte ha in skit......

Alltså om jag har fattat detta rätt så måste man täcka för det varje gång man tvättar men del låter "föjäla gött" (som man säger på avenyn)

Var köper man dessa gotteheter då !!

Så nu har jag beställt ett koniskt luftfilter av märket Silver. Ville egentligen ha K&N men det kostar helt klart för mycket!! Hoppas att Silver filtret duger!

Honda ns125r2 skrev:
Alltså om jag har fattat detta rätt så måste man täcka för det varje gång man tvättar men del låter "föjäla gött" (som man säger på avenyn)

Var köper man dessa gotteheter då !!

Ja man måste täcka för filtret annars går den inte att köra med på några timmar...

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka