Konbana i GBG-området?

b-man skrev:
Var ute vid Åby travbana igår med två polare som ville avrosta sig lite. Och som det sagts tidigare i tråden så kom det ut en "gentleman" som var helt rabiat och skällde och skrek.

Hmm Det måste finnas en förbudsskylt vid varje infart om det skall gälla.
Kolla det, för jag tror man kan köra in via Åby travbana oxå fast det är en bom där. Men det rä ju bara å säga att den var öppen när ni kom.... :D

Bifogat

Last edited:
Hultan skrev:
Åt uttrycket "flinade mig harmynt"... Sluta vara så paranoid...
Hultan, vad du än tycker om din hoj så är jag väldigt rädd om min och jag kan inte lyfta den själv då den väger SVINMYCKET, jag har tappat den en gång och ja vill inte göra det när ingen är med.

Jag är inte paranoid, däremot vet jag mina begränsningar i vissa fall.....

Rasorblade skrev:
Hmm Det måste finnas en förbudsskylt vid varje infart om det skall gälla.
Kolla det, för jag tror man kan köra in via Åby travbana oxå fast det är en bom där. Men det rä ju bara å säga att den var öppen när ni kom.... :D
finns 2 infarter... båda är skyltade.....

Miss_Orchidee skrev:
Hultan, vad du än tycker om din hoj så är jag väldigt rädd om min och jag kan inte lyfta den själv då den väger SVINMYCKET, jag har tappat den en gång och ja vill inte göra det när ingen är med.

Jag är inte paranoid, däremot vet jag mina begränsningar i vissa fall.....
What? Vad snackar du om? läs igen, eller be nån förklara för dig..
Jag pratade inte med dig, tyckte Johans uttryck var kul inget annat, skiter i om du inte får upp din hoj, det var liksom inte det handlade om :va

Hultan skrev:
What? Vad snackar du om? läs igen, eller be nån förklara för dig..
Jag pratade inte med dig, tyckte Johans uttryck var kul inget annat, skiter i om du inte får upp din hoj, det var liksom inte det handlade om :va
Fast du citerade mig och bad mig sluta vara så "paranoid" Fast det måste ju ha vartr till Johan..... :confused:

Miss_Orchidee skrev:
Fast du citerade mig och bad mig sluta vara så "paranoid" Fast det måste ju ha vartr till Johan..... :confused:
Meeeeeeeeeeeeeeen Guuuuuuuuuuuuud, Jag citerade johan, sen citerade du mig SEN citerade jag och sa att jag "pratade" med johan..

Läs tänk, och kom på vad jag menar, eller ge upp..
Inget gällde dig.....

Hultan skrev:
Meeeeeeeeeeeeeeen Guuuuuuuuuuuuud, Jag citerade johan, sen citerade du mig SEN citerade jag och sa att jag "pratade" med johan..

Läs tänk, och kom på vad jag menar, eller ge upp..
Inget gällde dig.....

Det är inte lätt när det är svårt. :D

Miss_Orchidee skrev:
vi va vid travbanan och tränade för ett par veckor sen, så kom det en sur gubbe utspringande och hojtade att vi inte fick vara där....

dom har satt upp sånna skylltar där nu med.... :6surkart

Eriksbergs parkeringen brukar jag hålla till vid, finns inget uppritat, vi brukar mäta upp med pettflaskor varje gång! Ska ev dit imorgon vid 20 tiden, om du vill kan du ju skicka PM så kan vi ses där eller nått???

Finns en till där i området precis vid Mc Donalds vid söderleden.
Om man ska köra ut från Mc donalds och statoil macken så kan man köra höger eller vänster ,MEN man kan också åka rakt fram på en liten väg som är av spärrad.
Där finns konbanan utritad och de är fritt fram att bara köra.
Kör där själv fasst med körskolan.
Lyckatill :tummenupp

Malte skrev:
Om man ska köra ut från Mc donalds och statoil macken så kan man köra höger eller vänster ,MEN man kan också åka rakt fram på en liten väg som är av spärrad.
vet, jag har vart där och tränat... ett litet problem är dock att om jag har fullt styrutslag på mitten av vägen så kommer ja inte runt.... :3freak

Yamaha FZRpansarvagn600R.... :hihi Men fiiin är den :)

Miss_Orchidee skrev:
vet, jag har vart där och tränat... ett litet problem är dock att om jag har fullt styrutslag på mitten av vägen så kommer ja inte runt.... :3freak

Lås frambromsen och burna runt :tummenupp

Miss_Orchidee skrev:

Då är det bara 500 meter hem till mig, bara å komma å hälsa på !! :D :tummenupp

Blir d nån konbana idag blomman så får du gärna ringa.... satt på toa när du ringde förra gången... kanske därför jag lät lite "stressad"....

Malte skrev:
Hmmm, kan man få en närmare beskrivning var den banan ligger??
McDonalds och Statoil ligger ju på var sin sida av söderleden. :va

Lion skrev:

Nej du, McDonalds och Statoil ligger på samma tomt/infart, så där är du nog ute och cyklar. Testa och sök på Jolengatan eller nåt. På en karta ligger vägen ca 400 rakt västerut från Åbyparkeringen...

Lion skrev:

Mittemot infarten till McD/Statoil finns en avstängd gata. Där är det!!! :tummenupp

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8