kompressor?

Borde man inte teoretiskt sett kunna sätta in turbiner själv! teoretiskt sett skulle det gå fast det blir ju jobbigt att få den o följa vavantalet. Men i teorin går det mesta, synd att det inte är så i praktiken!

CRMaeger skrev:
Borde man inte teoretiskt sett kunna sätta in turbiner själv! teoretiskt sett skulle det gå fast det blir ju jobbigt att få den o följa vavantalet. Men i teorin går det mesta, synd att det inte är så i praktiken!

Vafan, man kan ju göra i princip göra allt teoretiskt, med enough cash så.........

SkyNard skrev:
Har ni inte sett Peugeots nya jet force compressor ? det är en vespa men en 125 cc motor som levererar 81,6 hk eller nått sånt.. alltså det är sjukt jag tror det står om den i bike eller nån sån tidning går också att söka på blocket efter den.. mer hk/kg än en r1 helt sjuk !

21hk är det typ. :tummenupp

Kompressor på 125:a? varför säger ja bara...

är det bara jag som tycker att nivån har sjunkit i 125-delen i takt med temperaturen :3freak

Äh, det är vinter och ironin flödar. Se de som nått positivt, ni är ju torra som öknar.

seyou skrev:
Äh, det är vinter och ironin flödar. Se de som nått positivt, ni är ju torra som öknar.

Ironin är det inget fel på, jag älskar den :tummenupp Det är inte svårt att se vilka av inläggen som är skrivna med glimten i ögat.

Tänkte mest på att han inte fått något ordentligt svar på frågan än.

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back