kompressor?

Borde man inte teoretiskt sett kunna sätta in turbiner själv! teoretiskt sett skulle det gå fast det blir ju jobbigt att få den o följa vavantalet. Men i teorin går det mesta, synd att det inte är så i praktiken!

CRMaeger skrev:
Borde man inte teoretiskt sett kunna sätta in turbiner själv! teoretiskt sett skulle det gå fast det blir ju jobbigt att få den o följa vavantalet. Men i teorin går det mesta, synd att det inte är så i praktiken!

Vafan, man kan ju göra i princip göra allt teoretiskt, med enough cash så.........

SkyNard skrev:
Har ni inte sett Peugeots nya jet force compressor ? det är en vespa men en 125 cc motor som levererar 81,6 hk eller nått sånt.. alltså det är sjukt jag tror det står om den i bike eller nån sån tidning går också att söka på blocket efter den.. mer hk/kg än en r1 helt sjuk !

21hk är det typ. :tummenupp

Kompressor på 125:a? varför säger ja bara...

är det bara jag som tycker att nivån har sjunkit i 125-delen i takt med temperaturen :3freak

Äh, det är vinter och ironin flödar. Se de som nått positivt, ni är ju torra som öknar.

seyou skrev:
Äh, det är vinter och ironin flödar. Se de som nått positivt, ni är ju torra som öknar.

Ironin är det inget fel på, jag älskar den :tummenupp Det är inte svårt att se vilka av inläggen som är skrivna med glimten i ögat.

Tänkte mest på att han inte fått något ordentligt svar på frågan än.

Nyheter
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!