Mr.PB
pbracing.se
Jag tycker nog du ska satsa på Turbon men det är väl smaksak, men ja skillnad i körbarhet är det ju helt klart, Turbon laddar ju inte från början utan då får lite mer användbarhet av den på gatan skulle nog jag påstå..kompressorn laddar från början eftersom den drivs av vevaxeln.wannagofast skrev:2398434Kompressorkitet finns i England för 4000£ och ska ge ca 40% ökad effekt.. Känns inte så prisvärt jämfört med turbon för ca 30000kr och liknande siffror..
Frågan är ju då om det finns några skillnader i körbarhet (som diskuterats), hållbarhet eller något annat som motiverar det högre priset??
Ja, förutom att det ser jäkligt "tajt" och brutalt ut!!
Så det kanske blir lite väl med kompressor för gata men valet är ditt men jag skulle satsa på turbo
........han flyttar ju hit snart..(Halmstad).......Jag vill bara påpeka en liten fälla vid turbotrimning som en del faller i eller hoppar i med huvet före..
Nä, jag ska inte döda dig, jag ska bara komma och ta gaffel, sving, bromsar och fälgar från din Aprilia... 