Kompressor kitt till RSV factory

Rooki

Troligen inte
Gick med
1 Dec 2005
Hoj
Gixxer 1000 K7
Tjena!

har sett en del filmer på youtube där dom har installerat en kompressor på factoryn...:yoparty
Min fråga lyder om det finns färdiga kitt alternativt företag i sverige som håller på och konverterar till kompressormatat på denna hojen?
Och alternativt pris...

Mvh

Varför gå över ån... :confused:

Bytte själv precis från en Mille som jag haft i 4år till en Gixxer K7.... samma bottendrag, +50hk på slangen på topp. :tummenupp

jag gillar att bada...:D
Nä men jag gillar designen på factoryn.. Har varit min dröm hoj sen jag såg den för första gången,,, så jag måste bara ha en:tuttar

fan va nice... ska dra iväg ett mail! vart ligger företaget?

Last edited:
jag gillar att bada...:D
Nä men jag gillar designen på factoryn.. Har varit min dröm hoj sen jag såg den för första gången,,, så jag måste bara ha en:tuttar

fan va nice... ska dra iväg ett mail! vart ligger företaget?

"Spoon Valley"=Skedala, som ligger utanför Halmstad, västkustens finaste.

Varför gå över ån... :confused:

Bytte själv precis från en Mille som jag haft i 4år till en Gixxer K7.... samma bottendrag, +50hk på slangen på topp. :tummenupp

Varför byta till en rad4
? , när man kan få en riktig hoj med bra pulver och fin fin fjädrig, bromsar m.m. Kompressor på en Mille måste va det ultimata :) , väldigt snabb rakt fram och i kurvorna.

Och sen så mister man alla fina damer som tycker om italienska hojar ;)

Varför byta ner sig? :arsele , det är ändå inge kul och köra fort rakt fram, det är kurvorna som är kul...smal smärt kurvig kropp med stora :tuttar det är grejer det!

Varför byta till en rad4
? , när man kan få en riktig hoj med bra pulver och fin fin fjädrig, bromsar m.m. Kompressor på en Mille måste va det ultimata :) , väldigt snabb rakt fram och i kurvorna.
Och sen så mister man alla fina damer som tycker om italienska hojar ;)
Varför byta ner sig? :arsele , det är ändå inge kul och köra fort rakt fram, det är kurvorna som är kul...smal smärt kurvig kropp med stora :tuttar det är grejer det!

Känner sektvibbar här :D
Efter 4år med en Mille (dock en 99:a, det medges) känns det som att jag har bytt upp mig på alla punkter utom bromsarna. Millen var bra ja, men än så länge imponerar Gixxern i det mesta (gillar heller inte fort rakt fram, utan kör ca 400mil bana per år)... skall köra Knutstorp 1/5 och får väl då ett kvitto på vilken som passar mig bäst.

...och damerna gillar mig ändå :D

Känner sektvibbar här :D
Efter 4år med en Mille (dock en 99:a, det medges) känns det som att jag har bytt upp mig på alla punkter utom bromsarna. Millen var bra ja, men än så länge imponerar Gixxern i det mesta (gillar heller inte fort rakt fram, utan kör ca 400mil bana per år)... skall köra Knutstorp 1/5 och får väl då ett kvitto på vilken som passar mig bäst.

...och damerna gillar mig ändå :D

Haha jo de blir nog lätt lite grupering!

Jo men den aktuella hojen för mig blir ju en factory 04 och nyare.. Måste vara en ganska stor skillnad på en mille från 99.. sitter ju riktigt bra grejer på den!

Löjligt egentligen, ett turbokit till en radfyra kickar det där apskiten ändå.

Lägg ner V twinnar de orkar inget iaf.:-D

Tss jo men nu vill jag ju ha en twin:yoparty

Last edited:
Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...