komplement till skinn.

Faizty

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2005
Hoj
929 Bläjd
Har börjat leta efter ett komplement till skinnstället för kommande säsong!
detta för att göra korvmojsturerna blir lite smidigare!
Letar efter ett par textil byxor med skydd(eller vilka material man nu kan välja emellan)

Så alla förlsag på bra märken och snygga modeller är välkomna. Kan gissa att jag inte är den enda som tröttnar på att dra på kroppskondomen för 5 min åkning.

Har haft svårt att hitta några roligare än svarta.

hade gött!

/Rasmus

edit: berätta gärna vad ni har för modeller själva o vad ni tycker om dom!

Last edited:
Jag funderar på en sådanhär:
magsilbx.jpg

Textiljacka med skydd. Snygga textilbrallor finns på samma sida ( www.mlol.de ) Finns snygga alpinestars byxor där, men som kostar et par tusen...

Bra att ha för att tex. köra till skolan om man nu gör det, eller glider in till staden för att fika med nån trevlig tjej :)

Ska jag så långt att det ska köras fort och behövas mer skydd, då åker skinnstället på...

kompisen har helt vanliga jeens dock är det något specielt material i dom så dom pallar att skrapa längs asfalt (handelsboden)

morecore skrev:
Jag funderar på en sådanhär:
Textiljacka med skydd. Snygga textilbrallor finns på samma sida ( www.mlol.de ) Finns snygga alpinestars byxor där, men som kostar et par tusen...

Bra att ha för att tex. köra till skolan om man nu gör det, eller glider in till staden för att fika med nån trevlig tjej :)

Ska jag så långt att det ska köras fort och behövas mer skydd, då åker skinnstället på...

Riktigt clean, nåt sånt jag letar efter, synd att dom bara har svarta byxor. men dom verkade väldigt fräsha!!

Mr Helmut skrev:
kompisen har helt vanliga jeens dock är det något specielt material i dom så dom pallar att skrapa längs asfalt (handelsboden)

Läste om det för länge sen! vet du om han har skydd i dom också? (knä o höft typ)

Last edited:
Handelsboden (tror jag det är) har en del brallor i gortex kamo färgade...kanske kan funka... :)

Valpen skrev:
Handelsboden (tror jag det är) har en del brallor i gortex kamo färgade...kanske kan funka... :)

hittade några fräcka för ca 1800
3047s.jpg

nån som har erfarenhet av märket?

*/ ?>
Nyheter
Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger