Kompisboxning!

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
Varför tror du att MMA och brottning är samma sak?

Haha, har aldrig sagt att jag trodde det heller! :arsele

År lite för intresserad/insatt för det, men för de som inte är det så kan det se ut som ett kramkalas då många matcher ofta går till liggandes. :krama

Jag själv tycker att både Muay-thai och MMA har lika högt underhållsvärde att titta på men utövar själv bara Thai och Sanshou.

Kommer nog börja med MMA också när man flyttar till en större stad. :)

Last edited:
Absolut! Det tycker jag:tummenupp

Vad väger herrn?

ca 77 kg (180 cm), däremot inte tränat (vettigt) på omkring 12 veckor, så jag innehåller just nu lite mer fett än önskat, och min kondis är skrämmande usel (körde mitt första kickboxnings-pass igår sedan februari)

Med andra ord skulle jag fungera klockrent som boxningssäck just nu :D

Jag återkommer efter sommaren/under hösten ;)

Last edited:
Låter bra. bara säga till. Själv väger jag 68kg (177cm) så det blir perfekt:tummenupp

Vart tränar du?

ca 77 kg (180 cm), däremot inte tränat (vettigt) på omkring 12 veckor, så jag innehåller just nu lite mer fett än önskat, och min kondis är skrämmande usel (körde mitt första kickboxnings-pass igår sedan februari)

Med andra ord skulle jag fungera klockrent som boxningssäck just nu :D

Jag återkommer efter sommaren/under hösten ;)

Polarna var inte alls lika på dagen efter :mad: får se om jag kan tjata på dom lite... Men som någon har föreslagit så kanske man skulle prova på sån den boxercize först.

Skall iaf fixa Punch Out till Nintendot ;)

Håller med om att MMA är det man ska hålla på med, men jag vet inte om TS håller med om att ligga och kramas i 5 min är spec. intressant.:krama

Pungsparkar är bra! Man lär sig att snabbare att blocka sparkarna då! :gnissla Desutom har man ju susp vilket iaf dämpar lite. :D

du får väl se till att ha det stående o sänka motståndarn innan ni ligger o gosar på marken. sen e ju gound and pound inte så mkt kramas:tuttar

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg