Kompis att övningsköra med :)

Max1234

Ny medlem
Gick med
28 Sep 2021
Hoj
Honda CBR500R
Hej! Jag håller på och ta mitt A2 mc-kort just nu men har ingen att övningsköra med. Jag kommer till våren ha bockat av riskettan, risktvåan samt teoriprovet så jag är inte helt på noll gällande motorcykel manövrerings delen.
Jag söker någon att övningsköra med nu till våren, även ifall du bara ska ut en sväng o köra en fin dag hänger jag gärna på.:)
Jag är en kille på 20 år som bor i södra Stockholm och mer än gärna bjuder på sällskap, bränsle och mat.
Kontakta mig om intressant

MVH
Max
 

tomsta

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jul 2007
Ort
tyresö
Hoj
Honda CBF600 -04
Hej! Jag håller på och ta mitt A2 mc-kort just nu men har ingen att övningsköra med. Jag kommer till våren ha bockat av riskettan, risktvåan samt teoriprovet så jag är inte helt på noll gällande motorcykel manövrerings delen.
Jag söker någon att övningsköra med nu till våren, även ifall du bara ska ut en sväng o köra en fin dag hänger jag gärna på.:)
Jag är en kille på 20 år som bor i södra Stockholm och mer än gärna bjuder på sällskap, bränsle och mat.
Kontakta mig om intressant

MVH
Max
hej

Du är nog litet tidigt ute. Kom igen i april när solen börjar värma och gatorna är sopade. Och tala om vilken del av södra Sthm som du bor i. Good luck!
 

Max1234

Ny medlem
Gick med
28 Sep 2021
Hoj
Honda CBR500R
hej

Du är nog litet tidigt ute. Kom igen i april när solen börjar värma och gatorna är sopade. Och tala om vilken del av södra Sthm som du bor i. Good luck!
Hej! Tack för svar. Jag bor i Tullinge men kan ta mig runt i större delen av Stockholm.
 

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Gå med i någon MC-grupp/klubb och hör där också. Jag tog senast för två dar sen en under mina vingar som får köra med på vissa av våra turer nu på sensommaren. Än är inte säsongen slut på långa vägar ?
 

Max1234

Ny medlem
Gick med
28 Sep 2021
Hoj
Honda CBR500R
Gå med i någon MC-grupp/klubb och hör där också. Jag tog senast för två dar sen en under mina vingar som får köra med på vissa av våra turer nu på sensommaren. Än är inte säsongen slut på långa vägar ?
Har frågat i massor med facebook forum men inte fått någon återkoppling. Schysst av dig!
 

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Har frågat i massor med facebook forum men inte fått någon återkoppling. Schysst av dig!
Tips. Fråga lite "annorlunda" än alla andra. Så han gjorde jag hjälper lite. Han fick två som ställer upp och ju fler ju bättre då fler tillfällen ges. Sen som en skrev att du söker till våren och långt dit gör att du nog missar folk då frågan är lite färskvara.
 

Max1234

Ny medlem
Gick med
28 Sep 2021
Hoj
Honda CBR500R
Tips. Fråga lite "annorlunda" än alla andra. Så han gjorde jag hjälper lite. Han fick två som ställer upp och ju fler ju bättre då fler tillfällen ges. Sen som en skrev att du söker till våren och långt dit gör att du nog missar folk då frågan är lite färskvara.
Tack för tipsen! Hur menar du med annorlunda?
 

trorn

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2011
Ort
GGGGGG
Hoj
DYFCCFQC
Nu vart man ännu mer sugen tack vare besök hos BlaaBMW... Vad finns
det för andra alternativ till överkomliga bakhjulsdrivna bilar med bra
viktbalans och lätta att få delar till förutom tex BMW E30 och Nissan 200SX?


 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Nu vart man ännu mer sugen tack vare besök hos BlaaBMW... Vad finns
det för andra alternativ till överkomliga bakhjulsdrivna bilar med bra
viktbalans och lätta att få delar till förutom tex BMW E30 och Nissan 200SX?


GT86/BRZ om du inte vill ha massor av effekt. GR86 är senaste, och har lite mer effekt, men fortfarande inte värst mycket. Begagnade är de billiga.
 

silad

dalis
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mölndal
Hoj
1984, Yamaha, FJ1100, XRV 750.
Nu vart man ännu mer sugen tack vare besök hos BlaaBMW... Vad finns
det för andra alternativ till överkomliga bakhjulsdrivna bilar med bra
viktbalans och lätta att få delar till förutom tex BMW E30 och Nissan 200SX?


Hamnade i fel tråd kanske???
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top