Kompakt kapell?

Svedenblad

Ny medlem
Gick med
20 Jan 2007
Hoj
Univega 21vxl -96
Har en Honda Superblackbird där jag vill kunna få ner kapellet under sadeln. Köpte ett billigt kapell på Jula förra säsongen men det krävs 10 min pulande innan jag får plats med skiten. Är det någon som vet ett kompakt kapell som inte kostar skjortan?

Har även problem med att motorcykeln är blöt under kapellet när det har regnat. Känns lite som fuktionen är förlorad redan där. :va

Ska du ha ett bra kapell som håller tätt så får du nog dessvärre gå upp lite i storlek. :huvet Hade samma problem med mitt Biltema-kapell sist, nu slängde jag skiten och köpte ett från Oxford. Stort men robust och med ett extra lager för skydd mot både regn/damm. Oj, förlåt, jag är inte till någon hjälp märker jag. :D

Ska du ha ett bra kapell som håller tätt så får du nog dessvärre gå upp lite i storlek. :huvet Hade samma problem med mitt Biltema-kapell sist, nu slängde jag skiten och köpte ett från Oxford. Stort men robust och med ett extra lager för skydd mot både regn/damm. Oj, förlåt, jag är inte till någon hjälp märker jag. :D

Jo då! Har väll siktat in mig på att man får kompromissa. Stort och bra, med två lager. Eller tunt och litet som det går igenom på.

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back