Kommunist Sporthoj!

Status
Ej öppen för fler svar.
du är citat: "en folkhemskossa som går omkring och skvalpar med dina spenar och sprider dålig stämning på forumet. Nu går du och rakar av dig muschan och diskar upp en 20-30 glasbackar sen sticker du härifrån."

Försökte skoja till det med lite percy tårar för dom som inte förstår :hihi

Hard_as_a_razor skrev:
hmm okej...kan du säga va de e för fel på att ja klagar på att Modsen tar bort mycke onödigt då?och att ja kanske blandar me lite ironi o humor?

Jag tycker inte att det finns anledning att klaga och måste du ändå det skulle jag föreslå ett lite mer välformulerat inlägg!

honkiie skrev:
du är citat: "en folkhemskossa som går omkring och skvalpar med dina spenar och sprider dålig stämning på forumet. Nu går du och rakar av dig muschan och diskar upp en 20-30 glasbackar sen sticker du härifrån."

Försökte skoja till det med lite percy tårar för dom som inte förstår :hihi
Världsklass!!!1 :rofl :rofl

Nr:18 skrev:
ja blev så räd så jag kissa på mej :död

bra. sluta jiddra då. om snubben säjer att han inte gillar moderaten, varför ska alla legga sej i då??????????????????????????????????????

Markus skrev:
bra. sluta jiddra då. om snubben säjer att han inte gillar moderaten, varför ska alla legga sej i då??????????????????????????????????????
tack Markus...jag tycker inte ja gjort något fel men tydligen tycker NR: 18 att jag är barnslig och han mycket mognare själv när han kallar mig för hard_ass_razor.....

Hard_as_a_razor skrev:
tack Markus...jag tycker inte ja gjort något fel men tydligen tycker NR: 18 att jag är barnslig och han mycket mognare själv när han kallar mig för hard_ass_razor.....

somm om d vore så myket mognare???!!!!!!!!!!!!!??????? :kocko

1. Korvgubbe : 20kr
2. Nr:18 20kr
3: Freppa 20 kronor
4. Gustav1, 500 kronor.

Snart har vi iaf tillräckligt för en timmes kurs i:
"avstavning, satsbyggnad samt användning av punkter och mellanslag"

Hard_ass_razor skrev:

Myket omoget av nr 18 att kalla dig hard_ass, fy på han minsann. :tomten :D :hihi

Hard_as_a_razor skrev:
okej för HELVETE!!!om du e så satans mogen kan du kanske säga va de va som var så kul och barnsligt med att ja tyckte att moderatorn tog bort för mycket?

eksakt, säj vad som är så jävligt kul nu! ja e ochså trött på ala som legger sej i allt hela tiden. tjaffsar om stava å sånnt. bara jidder. :finger

Markus skrev:
eksakt, säj vad som är så jävligt kul nu! ja e ochså trött på ala som legger sej i allt hela tiden. tjaffsar om stava å sånnt. bara jidder. :finger
Hade du stavat ett enda av dina inlägg korrekt hade jag kanske tagit dej på allvar :7peta

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25