Kommer paketet hemskickat eller får man hämta ut det?

Zugglupapp

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2007
Hoj
Fireblade 08!
Som ämnet lyder. Om man beställer från USA i mitt fall morepowerracing, kommer paketet hem till dörren eller hämtar man ut det hos närmsta utlämningsställe?
MVH
Andreas

varierar beroende på speditör, både schenker och posten kör väl ut under dagen, och är du inte hemma vid den godtyckliga tiden lägger dom en lapp i lådan.

beror ju helt på vad för transportfirma som används å vilken tjänst man har betalat för... vill du ha DHL/DSV/Schenker så kommer till närmaste utlämningkontor om du inte betalar extra för hemkörningen..

Beror ju på leveranssätt. Är det liknande ups kommer det ju hem. Ring/maila och fråga vad de använder sig av.

Jag tänkte bara om någon beställt därifrån innan..dem lär ju leverera på samma sätt. Man väljer ju inget speciellt leveranssätt. Det står på sidan att paketet ska vara i sverige idag, därför jag undrade, för jag är ej hemma.
Jag mejlade dem precis, får se om man får svar. Tack ändå.

Beror ju på leveranssätt. Är det liknande ups kommer det ju hem. Ring/maila och fråga vad de använder sig av.

UPS är de ända som har som standard att köra hem paketet, alla andra får man betala extra för att få hemkört.

Jag tänkte bara om någon beställt därifrån innan..dem lär ju leverera på samma sätt. Man väljer ju inget speciellt leveranssätt. Det står på sidan att paketet ska vara i sverige idag, därför jag undrade, för jag är ej hemma.
Jag mejlade dem precis, får se om man får svar. Tack ändå.

om de kom till Sv idag så kommer de nog imorrn hem till dig.

Last edited:
fick hämta ut mitt på posten.. beställde oxå från morepoweracing

ups fixar bara transporten från usa sen när de väl kommer till sverige tar posten över. man kan följa paketet på ups hemsida sen står där överlämnad till svensk post service

tror det kostar extra att få det hemkört och då väntar hellre jag på avin en dag extra än o betala för deras framkörning.. mitt tycke

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back