Kommer ni ihåg den gamla goda tiden?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
När vi hade "post-räknare" under våran avatar :banana Usch, jag saknar den gamla goda tiden då Swedie bannlyste folk för att de jagade....

Hur som helst, nu handlar inte denna tråden om det!!!
Den handlar om mitt problem som är att jag NÄSTAN ALLTID skriver ITNE istället för INTE. När jag har skrivit en bit så får jag alltid gå tillbaka och ändra lite sånt ibland.
Hur undviker jag detta, finns det nåt bra knep? Jobbigt att inte vara fullkomlig.

Dee_cati skrev:
När vi hade "post-räknare" under våran avatar :banana Usch, jag saknar den gamla goda tiden då Swedie bannlyste folk för att de jagade....

Den handlar om mitt problem som är att jag NÄSTAN ALLTID skriver ITNE istället för INTE. När jag har skrivit en bit så får jag alltid gå tillbaka och ändra lite sånt ibland.
Hur undviker jag detta, finns det nåt bra knep? Jobbigt att inte vara fullkomlig.

Skriv EJ så har du löst problemet.

Det var bätte förr...
Ju förr ju bättre...

Det var bättre på den tiden barn/ungdomar fick ringa till "heta linjen" för att träffa nya bekanta, då fjortisarna letade pojk/flickvänner på hemorten och inte på nätet, då ungarna samlades hemma hos varandra för att lyssna på musik, istället för att sitta hemma vid varsin dator och skicka mp3'or mellan varandra med msn.

Då ungarna lånade ihop instrument och förstärkare och skapade egen musik istället för att beställa obskyra cd singlar på utändska webbshoppar.

Japp, jag har just sett "Tjenare kungen" och blivit nostalgisk, det är ju min ungdomsperiod det handlar om, och min musiksmak, och det känns som man är 15 igen....
Snart går jag ut i garaget och startar mopden så att man börjar lukta tvåtaktare också....

Dee_cati skrev:

det stora problemet är varför JAG alltid blir AJG

GuW skrev:
Det var bätte förr...
Ju förr ju bättre...

Det var bättre på den tiden barn/ungdomar fick ringa till "heta linjen" för att träffa nya bekanta, då fjortisarna letade pojk/flickvänner på hemorten och inte på nätet, då ungarna samlades hemma hos varandra för att lyssna på musik, istället för att sitta hemma vid varsin dator och skicka mp3'or mellan varandra med msn.

Då ungarna lånade ihop instrument och förstärkare och skapade egen musik istället för att beställa obskyra cd singlar på utändska webbshoppar.

Japp, jag har just sett "Tjenare kungen" och blivit nostalgisk, det är ju min ungdomsperiod det handlar om, och min musiksmak, och det känns som man är 15 igen....
Snart går jag ut i garaget och startar mopden så att man börjar lukta tvåtaktare också....

Ja och förr kunde folk skriva rätt dessutom.

Ju X desto Y. Inte ju X ju Y.

Nej det var inte bättre förr men det är värre nu :tummenupp

Jag tycker inte det var bättre förr.

Årets modeller av Suzuki, KTM, Yamaha mfl. fanns inte då

Dee_cati skrev:
Den handlar om mitt problem som är att jag NÄSTAN ALLTID skriver ITNE istället för INTE.

Om du trycker på tangenterna i rätt ordning så ska du se att det kommer att bli bättre i framtiden. Borde funka va!?

:hihi

Penguin skrev:
Om du trycker på tangenterna i rätt ordning så ska du se att det kommer att bli bättre i framtiden. Borde funka va!?

:hihi
:lol :lol :lol
När jag startar eget, vill du jobba hos mig som problemlösare då?

Dee_cati skrev:

Lika vanligt som kanksne istället för kanske....

GuW skrev:
Det var bätte förr...
Ju förr ju bättre...

Ja och man spelade in från trackslistan, minns när en polare slängde i ett va mina favoritkassettband i en bandare som tuggade skiten sur vart man :fatta!

Man bläddrade i en gammal sunkig porrblaska man hittat nånstanns, numera går dom in på freesex.com eller liknande och du kan tanka hem det mesta på DC. Fan det var tider då man glömde att rewinda hyrfilmen och fick en rejäl utskällning på videoteket.

Och jag som trodde att jag var ensam med mitt handikapp :( , men så delade man det med andra. :tummenupp

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti