Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Min bild är att det var coronan, när den var över så började folk att resa igen och där stod KTM med cirka 250 000 nyproducerade hojar som ingen ville köpa.Jag tror inte att KTM kommer att bli frikostigare med reklamationerna i fortsättningen.
Det var väl deras oerhört generösa kundtjänst som drev dom i putten
Jag har en känsla av att dom reser sig och kör vidare, med förhoppning om att ha lärt sin läxa av det som har varit.Ärligt, vad tror vi om framtiden?
Är det konstgjord andning eller har detta en uthållighet över tid?
Var nog mer giriga i ledningen än reklamationer - och nåt som i ktm:s fall varit uselt tror jag inte blir sämre samt en helvetes överproduktion av hojarJag tror inte att KTM kommer att bli frikostigare med reklamationerna i fortsättningen.
Det var väl deras oerhört generösa kundtjänst som drev dom i putten
Min bild är att det var coronan, när den var över så började folk att resa igen och där stod KTM med cirka 250 000 nyproducerade hojar som ingen ville köpa.
Coronan var ju rent av hyvens om man är mc-producent.Så övriga tillverkare behövde inte bry sig om Coronan?
Med vänlig hälsning,
Nu har jag inte sett några siffror från övriga tillverkare, men antar att dom resonerade på så vis att en pandemi har en början och ett slut och fortsatte som förr och bara tillverkade beställda hojar, KTM gjorde tvärtom.Så övriga tillverkare behövde inte bry sig om Coronan?
Med vänlig hälsning,
![]() |
BMW presenterar Vision CE
I samband med IAA Mobility ... |
Honda lanserar elmotorcykeln WN7
Honda har presenterat eldri... |
|
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE