Kommer inte Big Brother i år?

Konceptet dog ut innan första sesongen var slut.
Jag såg första året några avsnitt, men dom som har sett dom senaste årens avsnitt verkar mest sitta och vänta på höjdpunkter som att någon ollar alla köksredskap, stoppar en tampong i arslet eller blir pruttfull och knullar med någon annan.

Underhållning i sin lägsta form.

Jag ser inga andra dokusåpor heller, vuxenmobbning klent maskerat till underhållning är inte min grej.

mp_87
Jag gissar att du lagt till 87 av en orsak? :va
Födelseår? IQ?

Hur kan man bli sugen på att kröka efter att ha sett ett avsnitt av BB?! Själv har jag lust att ta livet av mig eftersom jag börjar förlora tron på mänskligheten när jag ser BB men så tröstar jag mig med att det bara är på TV. :näsblod

Aldrig har denna länk varit mer befogad.
http://www.ebaumsworld.com/2007/01/why-idiots-prevail.html

Jag förstår dig, min fassa gillar inte heller BB, o inte blir han krögsugen heller..
O med tanke på din avatar o ditt nick så borde du vara i hans ålder..

För vem i min ålder gillar inte o se snygga blondiner och andra allmänt lustiga folk göra bort sig i TV och kröka på för fullt, nästan alla dar i veckan!

Klart det väcker ett visst sug när man sitter framför TVn en onsdagskväll och inte har ett skit o göra och ser dem partaja på för fulla muggar :)

Tips;
SVT1, Lördag, 20:00
holmes_watson.jpg

Haha, tjockisgubben blev ägd av en som är en fjärdedel så gammal som han själv. Men så är det att vara gammal, bittert och kallt.

Jag förstår dig, min fassa gillar inte heller BB, o inte blir han krögsugen heller..
O med tanke på din avatar o ditt nick så borde du vara i hans ålder..

För vem i min ålder gillar inte o se snygga blondiner och andra allmänt lustiga folk göra bort sig i TV och kröka på för fullt, nästan alla dar i veckan!

Klart det väcker ett visst sug när man sitter framför TVn en onsdagskväll och inte har ett skit o göra och ser dem partaja på för fulla muggar :)

Tips;
SVT1, Lördag, 20:00
Hoho, bra svar.

Jag tittar inte så ofta på BB, men det kan ändå vara ganska underhållande. Sen är det allmänt känt att iaf hälften av alla som kritiserar BB (och andra dokusåpor) följer nåt sånt program, ty det är jette heftitt att kritisera folk som följer en dokusåpa, och klaga på att de inte har nåt liv. Även fast det faktiskt är ganska underhållande. Det verkar vara nåt bevis på att man själv minsan har ett.

Last edited:
Jag tkr BB är rätt underhållande att ha på i bakgrunden när man sitter vid datorn.
Bara jag som uppskattar folk som gör bort sig :D?

*Kollar att den privata pensionsförsäkringen är betald*

Hmmm...

*Ökar den månatliga inbetalningen*

...
Bara jag som uppskattar folk som gör bort sig :D?

Nejdå. Jag läser fortfarande SH varje dag, även om det blir mindre substans här för var dag.

Last edited:
*Kollar att den privata pensionsförsäkringen är betald*

Hmmm...

*Ökar den månatliga inbetalningen*

Har du några bra tips på bra upplägg för pensionssparande? Det börjar bli dags. Halvvägs där ju.

*hämtar underlägg att lägga under kaffekoppen för att undvika ringar på bordet*

Det var hyffsat underhållande på den tiden de faktiskt blandade lite olika typer av folk i alla åldrar i huset. Nu är det som de dammsugit stureplan efter de vidiigaste discobroilers och bimbos de bara kunnat hitta. Alla är bisexuella, blonderade, solariebruna, discobroilers i åldern 20-30 som är stöpta i samma form. Silikonbröst eller sexpack och gärna IQ som en trottoarkant. Drömmen skall vara att bli slitzbrud eller få åka på supresa i form av "barturné".

BB har nog varit det ointressantaste programet på TV under de senaste åren.

Däremot var det bra underhållning på den tiden gamla skataren Per Holknekt och 8(?)-barnsmamman Angelica var med.

Helt seriöst! Du tog orden från min mun. PRECIST!!

Scary...

Jag gillar inte att odsla min tid pa att titta pa nar IQ badbollsblondiner med silikonrattar fornedrar sig sjalva i TV samtidigt som de naivt havdar att de "kor sitt eget race" och inte aaaalls spelar over bara for att de ar med i BB.....

Ar ditt liv sa tomt och monotomt att du far alkoholsug for att du ser folk fornedra sig pa tv borde du antingen se over dina alkoholvanor och/eller skaffa dig en roligare hobby.......
http://totalfrihet.blogspot.com/2007/01/ntligen.html

Last edited:
Jag gillar inte att odsla min tid pa att titta pa nar IQ badbollsblondiner med silikonrattar fornedrar sig sjalva i TV samtidigt som de naivt havdar att de "kor sitt eget race" och inte aaaalls spelar over bara for att de ar med i BB.....

Ar ditt liv sa tomt och monotomt att du far alkoholsug for att du ser folk fornedra sig pa tv borde du antingen se over dina alkoholvanor och/eller skaffa dig en roligare hobby.......
http://totalfrihet.blogspot.com/2007/01/ntligen.html

Får nog bli att se över alkoholvanorna o skaffa en roligare hobby :gnissla
Några tips från experten?

Hoppas det är många IQ badbollsblondiner med silikonrattar i BB -08! :tuttar

Får nog bli att se över alkoholvanorna o skaffa en roligare hobby :gnissla
Några tips från experten?

Hoppas det är många IQ badbollsblondiner med silikonrattar i BB -08! :tuttar

Jag har hört att motorcykelåkning skall vara roligt, kan utövas året runt och dygnet runt om andan faller på.....

Har du några bra tips på bra upplägg för pensionssparande? Det börjar bli dags. Halvvägs där ju.

*hämtar underlägg att lägga under kaffekoppen för att undvika ringar på bordet*

Inga jättebra, men om BB-beundrarna är representativa för dagens småttingar så är det nog jävlarimig dags att hitta nåt stensäkert sätt så man slipper lita på att de skall hjälpa till med pensionsystemet.

Det var någon vis medlem här på Sporthoj som någon gång skrev något jävligt roligt om BB's barturné runt om i landet. Minns inte riktigt vem det var, och vad det handlade om, men roligt så innibänken var det i alla fall. Så det så!

Edit: Man klarar sig i och för sig rätt långt på att läsa denna tråd också! :tummenupp

Inga jättebra, men om BB-beundrarna är representativa för dagens småttingar så är det nog jävlarimig dags att hitta nåt stensäkert sätt så man slipper lita på att de skall hjälpa till med pensionsystemet.

Olja Alkohol och Vapen ar industrier som har framtiden for sig.....

2702984 Jag skall genast skicka blommor till programdirektoren pa kanal5....

Vad skont att slippa sexchocker/nakenchocker/xxxxxkupp och dyligt i medierna framover.......
Undras hur Aftonbladet ska klara sig under år 2007 utan BigBrother, deras största mjölkko. :va
Dom får väl hämta mjölk ur ljuver som Rosing och alla andra som var skrivna om under 2006 :huvet

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT