Kommer du köra försäkrat?

Kommer du trafikförsäkra framöver?

• Antal röstningar
    0
Trafikförsäkring, sedan ska jag leta efter politikernas bilar och torpedera dom på höger reglen.

För med tanke på deras vilja att betala TV licenser osv. så har dom kanske inte så mycket till försäkring på bilen heller.

Skiter i alla andra bara jag får betalt för hojjen! :FU
Så smäller jag får jag snabbt ringa polarna som får komma och sopa upp delarna sen anmäler jag den stulen..:D
Avställningsförsäkring eller liknande heter det visst! :Rockbanan

Skiter i alla andra bara jag får betalt för hojjen! :FU
Så smäller jag får jag snabbt ringa polarna som får komma och sopa upp delarna sen anmäler jag den stulen..:D
Avställningsförsäkring eller liknande heter det visst! :Rockbanan

Är det så man ska göra:confused:

Om sporthojsåkaren kommer köra oförsäkrat av ren princip eller faktiskt inte har råd låter jag förbli osagt. Vad jag däremot vet är att majoriteten av unga kommer drabbas mycket hårt av detta beslut. Jag vill inte vara med om att fiansiera ett system som jag tycker är osolidariskt och orättvist.

Jag säljer hojjen:(

http://www.sporthoj.com/annonser/?id=25

Jag tycker inte heller om beslutet att höja försäkringspremien.
däremot tänker jag inte sälja hojen bara för att premien går upp. då får dom ju precis som dom vill. dom vill helt enkelt ha bort dessa underbara maskiner från gatorna. det vill nog ingen av oss här inne.
därför tänker jag snällt betala min premie och behålla hojen.
däremot skriver jag mer än gärna på protestlistor och deltar i serriöst arangerade demonstrationer angående detta.

//droopfy

Vad gnäller alla om igentligen? Ni fick ca 1000:- mer i månaden efter nyår. Kan alldrig tänka mig att ni får en höjning på mer än det per månad. Så va fan betala och var glad. Är ni arbetslösa ska ni ändå inte ha någon hoj!

När kommer den riktiga höjningen då :va
är inte med i svängarna, jag har 3500kr för 6mån trafikförsäkring på 2st hojar billigt, folksam, karlshamn

Vad gnäller alla om igentligen? Ni fick ca 1000:- mer i månaden efter nyår. Kan alldrig tänka mig att ni får en höjning på mer än det per månad. Så va fan betala och var glad. Är ni arbetslösa ska ni ändå inte ha någon hoj!

jag är arbetslös... :hej

har tre st. handlar om prioriteringar.:rolleyes:

taskig attityd grabben.:va

Utmärkt förslag! Om du nu krockar med en bil så kommer du få stå för alla kostnader, förhoppningsvis kommer du inte ha råd och få leva på existens minumum resten av ditt liv

Vad Fan Säger Du!

Ursäkta! varför skulle en arbetslös inte ha hoj för!? :mad:

Du menar altså att Hojar bara är till för folk med jobb.. fan vad jag önskar att du blev arbetslös!

Obs! jag är inte arbetslös! Men tycker att du borde tänka efter lite innan du skriver... // Kalle

Ursäkta! varför skulle en arbetslös inte ha hoj för!?

En arbetslös för jätte järna ha hoj, så länge denna kan betala för sig.. Allting handlar om pengar och inget annat

Det är bara att sälja om det blir för dyrt. Får väl köpa cabbe i stället...

Roligt att trampa folk på tårna så man får fram det arga hos folk. Va jag tycker och vad jag skriver är ofta olika saker samma i verkligeheten, finns inget roligare än att provosera.

Kommer betala försäkring tills de nya reglerna sätts...
Sen blir d för dyrt!

sluta köra hoj????aldrig

Trafikförsäkring, sedan ska jag leta efter politikernas bilar och torpedera dom på höger reglen.

För med tanke på deras vilja att betala TV licenser osv. så har dom kanske inte så mycket till försäkring på bilen heller.

jävligt bra sagt,,håller med:tummenupp

Last edited:
Kommer så från frabrik så därför funkar de, stryper du själv utgår dom från ursprungseffekten men nu är ju den 6 kw.

Jo är väll iaf 60 på slangen med akra hel.

Motard kan med andra ord bli rätt intressant i framtiden för min del.. Sjukt bra försäkring..

Fan va sossetät de va här på SP.
Nej men skämt o sido, dem har helt fel när det gäller denna chockhöjning, förstår inte hur dem kalkylerat det.

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back