Kommer du köra BMW nästa säsong?

BMW S 1000 RR till 2010?

• Antal röstningar
    0
Jamen TC:n då??? Funka den???
”Både ABS och traction control gjorde sitt jobb bra. Aldrig har det varit så enkelt att närma sig gränsen för sin egen förmåga. Trots att 40 helgalna journalister ritar svarta streck ut ur kurvorna så skedde inte en enda krasch.”

BMW is da shit! :yoparty

Onekligen ovant att höra en Bumse närma sig och passera med ett sådant ljud. :kär

http://www.youtube.com/watch?v=UTfeez5rSog#t=0m57s

bike.se

Last edited:
”Både ABS och traction control gjorde sitt jobb bra. Aldrig har det varit så enkelt att närma sig gränsen för sin egen förmåga. Trots att 40 helgalna journalister ritar svarta streck ut ur kurvorna så skedde inte en enda krasch.”

BMW is da shit! :yoparty

Onekligen ovant att höra en Bumse närma sig och passera med ett sådant ljud. :kär

http://www.youtube.com/watch?v=UTfeez5rSog#t=0m57s

bike.se

ovant? de låter ju nästan som deras 4hjulingar waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmm waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmm :D

Vinner inte Perra rookie nästa år blir ja jävligt besviken!

Om Perra vinner blir JAG jävligt besviken. Min uppfattning är dock att på Rookienivå kapas sekunderna huvudsakligen pga ökad fart in i krökarna och då hjälper inte traction control så mycket.

Om Perra vinner blir JAG jävligt besviken. Min uppfattning är dock att på Rookienivå kapas sekunderna huvudsakligen pga ökad fart in i krökarna och då hjälper inte traction control så mycket.

Ni som kör rookie klasserna hur ofta vinner någon pga bättre maskin material?
Iof tyckte jag att årets R1000 var jämnt och bra och varvtiderna var imponerande hos vissa.
Kanske speglar kanske mer en utveckling på däcken ?

Ni som kör rookie klasserna hur ofta vinner någon pga bättre maskin material?
Iof tyckte jag att årets R1000 var jämnt och bra och varvtiderna var imponerande hos vissa.
Kanske speglar kanske mer en utveckling på däcken ?

Tuffast vinner. Men topp tio i rockyklasserna kör knappt på äldre än 2-3 år. En del har nytt. Ibland dyker det upp pojkar med en ny reservbajk oxå.

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien