Nån borde ringa Yamaha och förklara att de är idioter som betalar Rossi en massa miljoner i onödan. Vem som helst kan ju köra med all den elektronik som deras hoj har![]()
Jag trodde du redan gjort det och snackat in dej för att överta platsen!!??!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nån borde ringa Yamaha och förklara att de är idioter som betalar Rossi en massa miljoner i onödan. Vem som helst kan ju köra med all den elektronik som deras hoj har![]()
De hade läst på min blogg att jag överger Yamaha så de hade redan strukit mig från listan. Ducati hörde av sig efter att Lorenzo tackat nej men det var för lite pengar för att jag skulle orka bry migJag trodde du redan gjort det och snackat in dej för att överta platsen!!??!!
En vinnande kombination, jag kände det direkt![]()
Jag håller på och forskar lite i hur S1000RRs TC fungerar. Hoppas hitta någon tekniker hos BMW som kan förklara.
Frågan är redan besvarad. Fan, när jag ser bilden på S och BMW:n ovan och föreställer mig scenariot nedan... ”Fan, det funkar ju inte, de jävlarna ljuger ju!”...ett stadigt tag i rullen och drog fullt på trean!!!!!!...........................
Vad händer sen???????????????Jag är nyfiken!
Frågan är redan besvarad.
Knappast. NyTeknik försöker bara vara rolig. Det går så där...Allvarligt? Är den? VET man att TC:n på BMW:n funkar dåligt?
Du får skaffa ett sådant här istället för yammatröjanEn vinnande kombination, jag kände det direkt
![]()
Min kommer att ha en väldigt speciell färg så det får bli samma helsvarta ställ som i år.Du får skaffa ett sådant här istället för yammatröjan![]()
Du behöver inte oroa dig. Perra är både en posör och en materiallirare så det blir säkert hela BMW kitet.Du får skaffa ett sådant här istället för yammatröjan![]()
Nu blev jag besviken.Min kommer att ha en väldigt speciell färg så det får bli samma helsvarta ställ som i år.
BMW har släppt info om en Double R-serie med skinnställ, hjälm, handskar och stövlar.
Du kan vara lugn, hojen kommer att synas ändåNu blev jag besviken.![]()
Jag återkommer med rapport i slutet av mars när TC:n är testad![]()
Det blir nog den kurvan vi kallar för Torparn, men det är en annan Torparn än den vanlig. Den här ligger så där en 230 mil söder utOch i vilken krök (där man förut smuuuuuuuuugit sig på gasen)ska du lägga på tokfullt?
JÄTTENYFIKEN!![]()
Det blir nog den kurvan vi kallar för Torparn, men det är en annan Torparn än den vanlig. Den här ligger så där en 230 mil söder ut![]()
Jag kommer nog att prioritera dubbdäcken före värmehandtagen men vi får seVilken tur att det ligger så långt söderut. Då kanske du inte behöver välja till värmehandtag. Eller det kanske ingår i standardutrustningen![]()
”It's a dirty job but someone's gotta do it.” Magnus J på Bike på den officiella provkörningen i Portugal.
”Men på rakan ändrade jag till ´race mode´ och det förvandlade hela hojen! Helt plötsligt gick den upp på bakhjulet, i över 200 blås, när man kranar ut på startochmål-rakan.”
![]()
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen