Kommer det gå fort den 24:e?

Nääh, varför det!? :näsblod
Dessutom är du ingen ny, framförallt inte kommande, världsstjärna. Du är ju rutinerad på toppen. :Bugar

Nu förstår jag inte riktigt vad du syftar på. :confused:

Jag kände inte igen mig i "rutinerad på toppen" men tack ändå :banana

Jag provade ett "alternativspår" och fick käka gräs på Knutstorp i höstas och om jag någonsin varit på någon topp så klev jag efter det raskt ner några trappsteg, för efter det ville körningen inte flyta på som den gjort tidigare. Börjar med avrostning på Ljungbyhed imorgon och sen får jag börja bygga upp självförtroendet igen, för så jäkla kul som det var förra året är svårslaget :tummenupp

Ha det så kul imorgon och håll dig (och ni andra) på hjulen. Det finns många tillfällen till i år att brumma runt.

Last edited:
Då var de dax..
Solen syns i horisonten och hojen fuktig av kvällens framfart.

Ses snart på en bana nära dig

Jag kände inte igen mig i "rutinerad på toppen" men tack ändå :banana

Jag provade ett "alternativspår" och fick käka gräs på Knutstorp i höstas och om jag någonsin varit på någon topp så klev jag efter det raskt ner några trappsteg, för efter det ville körningen inte flyta på som den gjort tidigare. Börjar med avrostning på Ljungbyhed imorgon och sen får jag börja bygga upp självförtroendet igen, för så jäkla kul som det var förra året är svårslaget :tummenupp

Ha det så kul imorgon och håll dig (och ni andra) på hjulen. Det finns många tillfällen till i år att brumma runt.

Det kommer. Tog det lite lugnare i förstakurvan pga vissa hjärnspöken sen sist jag körde där. :död

Gick det fort då?:va :)

Det gick fortare för vissa än för många andra. För vissa gick det lite långsammare, särskilt på dem roligare delarna av banan än på den där tråkiga biten som kallas start- och målrakan. :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT