Kommer det att skrälla på SM Knudan 4/9

Zoidberg skrev:
Tackar, ...det underlättade med din för tidiga bromsning mot startkurvan som gav fri lejd. Ni var väl en 5-6 stycken som krigade bakom sedan vad jag förstått ...underlättade nog &så rätt mycket för mig. Kul att vinna, men ni hade det nog lite roligare på vägen till mål. :tummenupp / Dansken

GRATTIS ÄN EN GÅNG!!! :tummenupp

Last edited by a moderator:
fezt skrev:
Ja danskarna fick ju iaf en riktigt bra placering... fredrik körde ett riktigt fint race :tummenupp
Men för övrigt var det inte mkt hyllinge i toppen... storfavoriten talpai överhettade lite kanske... :hihi

Roligt race för övrigt, synd på tobbes krash sista varvet, han fajtades rätt bra me mej... :banana

Har inga ursäkter ,tar det som en man. Grattis till alla som kom på pallen
Tack till alla som var inblandade till en trevlig helg.

Last edited:
Zoidberg skrev:
Edit: Tips till farsgubben: ...min koppling började slira när jag bytte till Castrol-olja. Upphörde när jag gick tillbaks till Shell (enl mångas rekommendation). Kanske värt att prova !?
Lustigt, för han bytte just till shell-olja innan racet å då pajja den.. :va Vi misstänkte precis tvärtom, att de var shelloljan som spöka. Han e iaf hemma och river rubbet nu, skivorna hade slagit sig lite, så de blir bara att byta... suck.
Ses! :tummenupp

Gå inte från delsyntet till helsyntet... det är iaf min erfarenhet för problemet till "plötsligt" slirande koppling.

Bra kör Zoidberg. Såg på rejset. Bra kört övriga oxå förstås :)

*/ ?>
Nyheter
Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back